Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 6 år senere...

Går det ikke an å kun søke etter folk som faktisk BOR maks 20 km unna meg? Hender alt for ofte at jeg sveiper høyre til ei som er 5 km unna, men når vi matcher er hun plutselig 100 km unna, og bor et helt annet sted.

Føler også at over halvparten av damene på Tinder skryter av utdanningen sin, og at de kun søker menn med like høy utdanning. Jeg har sluttet å sveipe høyre på sykepleiere f.eks. Alt for mange "se hvor høyt jeg elsker livet"-bilder. Foretrekker et bilde hvor dama tar en selfie på sofaen enn ei som har hundre ferie-bilder med det største gliset på hvert bilde. Men det er bare meg. :) 

Ellers er det alt for mange copy/paste profiler med tekst som liksom skal være morsomt, men som ikke blir morsomt fordi flere bruker den samme teksten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...