Gå til innhold

Samsung Tab S (8,4" & 10,5")


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er sååå langt (vise med tommel og finger) unna å bestille 4G versjonen av dette brettet, men synes brettet får litt hard medfart, men enn ønsket..

 

Jeg hadde planer om å bruka Nova Launcher, som jeg gjør på S5, vil jeg da bli kvitt mye tull? Mulig også å deaktivere noe av bloat-ware?

 

Gjør jeg disse to enkle grepene, er brettet da ansett å være veldig så brukbart?

 

 

Hvilket brett er et reelt alternativ? Jeg har sett på NotePRO 12.2 pga penn og størrelse på skjerm, men heller mot dette brettet pga skjermkvalitet og 128GB ekstra minnekort. Va tycks?

 

 

På forhånd takk! :)

 

Jeg bruker Nova selv, og ja - mye at det tullet som mange har klaget på blir borte. Resten går an å deaktivere.

Lenke til kommentar

Anbefaler å prøve CM-browser. Det er enedte browser som fungerer bra på telefonen min (S3).

Med "bra" - uten å lagge/bugge. Prøvde samsung browser, chrome, firefox, opera, dolphin.

CM er genial. Ingeting spesielt, men den lagger ikke!

 

Er ikke kompatibel med 8.4" i hvert fall.

 

Hvor mye må man ut med for å skifte glasset? :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Prøvde å sette inn sim, men det var lettere sagt enn gjort. Prøvd å sette det inn på alle de fire mulige måtene, men det fester seg aldri. Skulle jo tro at det ville "klikke" seg fast og bli sittende der.

 

Hvilken vei skal det settes inn, og skal det egentlig sette seg fast der inne (slik at man slipper å bruke luka til å holde det inne)?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Jeg har NotePro, og brukte også litt tid med dette kortet.. Viste seg bare at jeg ikke klarte å trykke det langt nok inn med en gang..

 

Ok. Til slutt fikk jeg presset det inn, men unødvendig plundrete. Veldig spesielt at ingen har svart på hvilken vei det skulle inn, etter alle disse timene.

 

Det som er spesielt er vel heller din kommentar og at du ikke har lest manualen:

 

"2 Sett inn SIM- eller USIM-kortet med de gullfargede kontaktene vendt nedover.

3 Skyv SIM- eller USIM-kortet inn i sporet til det låses på plass."
Lenke til kommentar

Trodde det var snakk om papir-manual. Kunne selvsagt gått inn på en manual på nettet hvis det var noe jeg visste om.

Ikke helt uventet for produkter av en slik type: I hurtigstartsveiledningen på papir som følger med står det forklart hvordan du setter inn sim-kortet - med tegning. Det står også en link på forsiden til hvor du kan laste ned hele håndboken. Det er også på forsiden forklart at det er et eget bokmerke i browseren til hvor du kan laste den ned.

Lenke til kommentar

Svært få som svarte deg. Nå vet ikke eg hva som er så forskjellig på tab s og tab 4, men der var det hvertfall veldig enkelt.

 

Men du om det. Ingen her er forpliktet til å svare deg på noen spørsmål, så er liten vits å sutre over at du ikke fikk svar.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Svært få som svarte deg. Nå vet ikke eg hva som er så forskjellig på tab s og tab 4, men der var det hvertfall veldig enkelt.

 

Men du om det. Ingen her er forpliktet til å svare deg på noen spørsmål, så er liten vits å sutre over at du ikke fikk svar.

 

Det er ingen logisk sammenheng mellom at få har problemer med dette og at få/ingen svarer. Håper du ser det selv.

 

Hva som er så forskjellig på Tab S og Tab 4? Jeg sa jo nettopp noe om å ikke ha satt inn sim-kort i et nettbrett tidligere. Vet ikke hvor Tab 4 (har ikke hørt om det engang) kommer inn i bildet.

 

Har aldri ment at noen er forpliktet til å svare, jeg mener bare at det er en selvfølge. Og det var bare en kort kommentar om noe som flere kan tenke over.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...