Gå til innhold

Samsung Tab S (8,4" & 10,5")


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Jeg er sååå langt (vise med tommel og finger) unna å bestille 4G versjonen av dette brettet, men synes brettet får litt hard medfart, men enn ønsket..

 

Jeg hadde planer om å bruka Nova Launcher, som jeg gjør på S5, vil jeg da bli kvitt mye tull? Mulig også å deaktivere noe av bloat-ware?

 

Gjør jeg disse to enkle grepene, er brettet da ansett å være veldig så brukbart?

 

 

Hvilket brett er et reelt alternativ? Jeg har sett på NotePRO 12.2 pga penn og størrelse på skjerm, men heller mot dette brettet pga skjermkvalitet og 128GB ekstra minnekort. Va tycks?

 

 

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar

Kan jeg spørre hva slags nettbrett dere kom ifra, som er negative til dette brettet? Jeg kommer eventuelt fra iPad 2. Jeg er nysgjerrig på om det er snakk om for høye forventninger, eller brettet faktisk er så laggete og treigt..

 

Ikke at jeg ikke stoler på dere, absolutt ikke, bare nysgjerrig på utgangspunktet deres! :)

Lenke til kommentar

Jeg har ipad mini og jeg hadde en nvidia shield tablet jeg returnerte. Har også en nexus 7.

 

Tab S har en fantastisk skjerm, men det er også det eneste syns jeg. Problemet med tab s er software fra samsung som gjør hele saken treg. Dette er ganske godt gjort å få til siden tab s har en octa core cpu og 3gb ram.

 

Nexus 7 med 2gb har rundt 1.4gb ram ledig til en hver tid, dette er ca det samme tab s har med 3gb ram, noe som sier sitt.

Lenke til kommentar

Skjermen på tab s er definitivt den beste på markedet. Hendte seg jeg plukka opp den bare for å stirre på den, hehe. Men det hjelper ikke når resten av produktet er såpass svakt.

 

En ting som irriterte vettet av meg, og som jeg nevnte lengre opp i tråden, var at man ikke har muligheten til å fjerne den jævla magasin appen som ligger til venstre for hjemskjermen. Garantert slike ting som er med på å skape lag. Samsung er mestere i bloatware.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...