Gå til innhold

Samsung Tab S (8,4" & 10,5")


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dere som har dette fornøyd med kjøpet?

 

Jeg har nå hatt mitt i ca. et halvt år, og ja - all in all er jeg fornøyd.

Til film, bildefremvisning e.l. er den helt super.

 

Synes riktignok batteritiden krymper veldig raskt, og jeg har hatt problemer med at den fryser eller låser seg i programmer. (Nå er ikke jeg noe særlig flink til å skru av/på eller å trikse/mikse med optimalisering, så det får jeg ta på min kappe).

Sett i forhold til iPad Mini (v1.0) er den et godt hestehode foran (skulle forsåvidt bare mangle).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Er dere som har dette fornøyd med kjøpet?

Jeg har nå hatt mitt i ca. et halvt år, og ja - all in all er jeg fornøyd.

Til film, bildefremvisning e.l. er den helt super.

 

Synes riktignok batteritiden krymper veldig raskt, og jeg har hatt problemer med at den fryser eller låser seg i programmer. (Nå er ikke jeg noe særlig flink til å skru av/på eller å trikse/mikse med optimalisering, så det får jeg ta på min kappe).

Sett i forhold til iPad Mini (v1.0) er den et godt hestehode foran (skulle forsåvidt bare mangle).

Jeg har en gammel tab 2 og det var ikke mange oppdateringer Samsung kom med til den akkurat. Hvor lenge holder batteriet ca da?

Lenke til kommentar

Må nok inrømme at jeg ikke har målt, men på det jamne så vil jeg si den holder i ca. 8-10 timer med aktiv bruk. Pr. nå er det 23t siden sist den ble fulladet, og det er 30% igjen av batteriet.

 

Tiden avhenger selvfølgelig av lysstyrke på skjermen, hva slags app'er du bruker osv. osv.

Lenke til kommentar

Må nok inrømme at jeg ikke har målt, men på det jamne så vil jeg si den holder i ca. 8-10 timer med aktiv bruk. Pr. nå er det 23t siden sist den ble fulladet, og det er 30% igjen av batteriet.

 

Tiden avhenger selvfølgelig av lysstyrke på skjermen, hva slags app'er du bruker osv. osv.

Ok. Mitt bruk er hovedsakelig nett, YouTube og fra tid til annen netflix og viaplay

Lenke til kommentar

Er dere som har dette fornøyd med kjøpet?

 

Jeg er svært fornøyd! Hører folk si at det lagger litt, men jeg merker det kun i nettlesere noen ganger. Bruker det stort sett til skole (Hancom Office er fantastisk), videotitting (YouTube og Netflix), spill og surfing. Jeg er svært opptatt av skjerm (pga. video og spill), og du finner ikke nettbrett med fetere skjerm. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Jeg funderer på å gå fra Tab 3 8.0 til Tab S 8.4

 

Hvordan er erfaringen med S 8.4 og TV2 sumo ?

 

Batterilevetiden når det kommer til video virker å være ganske så imponerende.

Lenke til kommentar

Jeg funderer på å gå fra Tab 3 8.0 til Tab S 8.4

 

Hvordan er erfaringen med S 8.4 og TV2 sumo ?

 

Batterilevetiden når det kommer til video virker å være ganske så imponerende.

 

Har bare S 10.5 selv, men på den fungerer i alle fall TV2 sumo helt strålende.

Batteritiden på video er som nevnt også veldig bra. Litt dårligere på surfing etc, men det skyldes jo at Amoled skjermen sluker mer strøm på lyse bakgrunner. (eller bruker lite strøm på mørke bakgrunner, alt ettersom du ser det).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Vel, å gå fra Tab 3 (som er mellomklasse) til toppmodellen i samme størrelse vil jo selvsagt være en god opplevelse.

 

Og sumo burde da funke på de fleste brett?

 

Tja, har ikke akkurat gode erfaringer på min S4.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

 

Jeg funderer på å gå fra Tab 3 8.0 til Tab S 8.4

 

Hvordan er erfaringen med S 8.4 og TV2 sumo ?

 

Batterilevetiden når det kommer til video virker å være ganske så imponerende.

 

Har bare S 10.5 selv, men på den fungerer i alle fall TV2 sumo helt strålende.

Batteritiden på video er som nevnt også veldig bra. Litt dårligere på surfing etc, men det skyldes jo at Amoled skjermen sluker mer strøm på lyse bakgrunner. (eller bruker lite strøm på mørke bakgrunner, alt ettersom du ser det).

 

Supert! Da får jeg gå til anskaffelse av 8.4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...