Gå til innhold

Samsung Tab S (8,4" & 10,5")


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe tegn til hakking eller andre bugs anyone?

Jeg synes det er litt små hakking/lagg/forsinkelser. Skal jeg f.eks inn på innstillinger er det en liten forsinkelse, og hele prosessen går ikke like smooth (lagg/hakking) sånn som det gjør på min Galaxy S4. Det er ikke mye, men jeg legger merke til det. Dette gjelder som regel under åpning/lukking av apper - ellers er alt fint i selve appen/programmet.

 

- mulig det er en bugg i effekten av åpning/lukking av apper.

 

Kjøpte mitt brett på Elkjøp, så hvis det ikke blir bedre leverer jeg det tilbake.

Endret av Real-Madrid
Lenke til kommentar

Hei, noen som vil dele screenshots av hvordan dere har satt opp tabsene deres?

Hva dere har gjort etter dere fikk den, med programmer og slikt? Det er bare å sensurere personlige greier hvis det er nødvendig.

 

Syntes det er litt irriterende at man ikke kan slette alt av drittprogrammer og slikt uten å roote og miste garanti. Føler litt atm at man ikke helt får herredømme over den, in a way!

 

Har en 10.5 4G og har nettopp fått tid til å sette meg litt inn i den, og hittil har jeg deaktivert mesteparten av appene, slettet det som kan slettes, og fjernet oppdateringer på de som er deaktivert. Har også fjernet automatisk oppdatering på appene. Har også synkronisert kalenderen mellom note 2 og den nye 10.5 S, og jeg har konfigurert eposten.

Har sletta Chrome, den hakka, har bare brukt standard leseren, mn skal teste andre.

Har smått begynt å omrokkere og omplassere på de forskjellige vinduene.

 

Jeg lurer også på om dere vet hvordan man halverer et program slik at man får delt skjermen opp i flere deler? Har kun klart dette med å åpne en link i mailen f.eks.

Skulle man ikke kunne dele skjermen opp i 4 deler?

Lenke til kommentar

Du kan jo vurdere dette tilbudet på 10.5" fra Telenor:

 

https://nettbutikk.telenor.no/nettbrett/samsung-sm-t805-tabs-10-5-wh-telenor-b2c/#!vid=1866

 

Da får du brett med 4G til prisen av et brett uten 4G.

Takk for tips!

 

Da ble det en på meg og. Ser ut som prisen har gått ned 600,- siden sist jeg sjekket, på de to billigste abonnementene. Ble 1299,- for tab'en og 199,- pr mnd. Totalt 3687,- inkl abonnement i ett år :-) .

Lenke til kommentar

Jeg lurer også på om dere vet hvordan man halverer et program slik at man får delt skjermen opp i flere deler? Har kun klart dette med å åpne en link i mailen f.eks.

 

Hvis du drar inn fra høyresiden av skjermen kommer det opp en meny over apper. De appene som støtter denne funksjonen har et spesielt ikon, som du da kan velge. Selvfølgelig gitt at appen du allerede kjører også støtter multi window. Prøv med Fb f.eks.

Lenke til kommentar

Ok, skal teste det ut =)

Kjøpte nettop dette micro SD kortet http://www.ebay.com/itm/161283021790?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Kunne sikkert fått billigere men så at disse hadde solgt mange og det var veldig høy fornøyd rate.

 

Er disse av samme kvalitet som de man kjøper her i norge?

 

Hmm, nå så jeg bare på de negative tilbakemeldingene, men ble litt skeptisk. Vet at det er mye juks med minnekort fra Kina, men si fra når du har fått de. Håper du får maks ut av kortet og at det er bra. Da handler jeg og.

 

 

Bad 64gb MicroSD card. Only able to use 6,5gb of the space. Don't buy.

Buyer:

p***t

Aug-11-14 02:40

 

Only 17GB of 32 GB available. Crappy card does not work in smartphone. Don't buy

Buyer:

-***0

Aug-10-14 11:01

 

Micro SD does not work.

Buyer:

m***k

Aug-08-14 06:20

 

I can´t upload photos to sd

Buyer:

p***h

Aug-06-14 02:07

 

not full capacity; really slow transfer speeds

Buyer:

i***o

Aug-05-14 07:54

 

Fake Memory Card. Only 8 GB. I claim my money back.

Buyer:

h***u

Aug-04-14 13:05

 

It´s a false class10 micro sd. 4 hours to transfert 2gb (4min with samsung )!!!

Buyer:

a***1

Aug-01-14 06:00

Endret av Ingenpeiling
Lenke til kommentar

Hei. Har et spørsmål til alle.

 

Vet noen hvordan man kan "deaktivere" telefon delen i Samsung Tab S? Jeg har 4G versjonen av den, og bruker et tvilling simkort i nettbrettet.

Jeg vil bruke data trafikk, men ønsker ikke få inn meldinger osv. (Vet det sikkert er mulig å bestille et datasimkort)

 

Er det noe måte å "Skru av" telefon delen slik situasjonen er i dag?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...