Gå til innhold

Samsung Tab S (8,4" & 10,5")


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Har nå skaffet meg Tab S 10,5, Jeg er storfornøyd, :)

 

Lurer litt på hvorfor jeg ikke har fått 50gb i dropbox ennå?

Hadde dropbox konto fra før så logget inn på appen som var installert fra før på nettbrettet.

Noen som har vært borti det samme?

 

Lurer på det samme selv. Har 50GB fra jeg kjøpte min S4, men det ser ikke ut til at jeg fikk forlenget denne perioden med ytterligere 50GB i to år.. Med mindre jeg har gjort noe feil?

Lenke til kommentar

 

Ok, skal teste det ut =)

Kjøpte nettop dette micro SD kortet http://www.ebay.com/itm/161283021790?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Kunne sikkert fått billigere men så at disse hadde solgt mange og det var veldig høy fornøyd rate.

 

Er disse av samme kvalitet som de man kjøper her i norge?

 

Hmm, nå så jeg bare på de negative tilbakemeldingene, men ble litt skeptisk. Vet at det er mye juks med minnekort fra Kina, men si fra når du har fått de. Håper du får maks ut av kortet og at det er bra. Da handler jeg og.

 

 

Bad 64gb MicroSD card. Only able to use 6,5gb of the space. Don't buy.

Buyer:

p***t

Aug-11-14 02:40

 

Only 17GB of 32 GB available. Crappy card does not work in smartphone. Don't buy

Buyer:

-***0

Aug-10-14 11:01

 

Micro SD does not work.

Buyer:

m***k

Aug-08-14 06:20

 

I can´t upload photos to sd

Buyer:

p***h

Aug-06-14 02:07

 

not full capacity; really slow transfer speeds

Buyer:

i***o

Aug-05-14 07:54

 

Fake Memory Card. Only 8 GB. I claim my money back.

Buyer:

h***u

Aug-04-14 13:05

 

It´s a false class10 micro sd. 4 hours to transfert 2gb (4min with samsung )!!!

Buyer:

a***1

Aug-01-14 06:00

 

Haha, jaja, da fikk jeg mitt i posten, og det viser at det er plass til 62 gb. Får ikke lastet noe over, det ser ut som om den får lastet over, men helt på slutten kommer det opp feilmelding. Får ikke lastet over noe som helst. Men faktisk så klarte taben min å lage et par mapper, men jeg klarte ikke lage mapper eller noe som helst.

 

Jaja, fake it is!

70 kr, driter jeg i =)

 

Noen som kan anbefale billig et kort som funker?

Lenke til kommentar

 

 

Hei Må lage ny konto med ny mail,får 50gb bare engang pr mail adresse.

Har nå skaffet meg Tab S 10,5, Jeg er storfornøyd, :)

 

Lurer litt på hvorfor jeg ikke har fått 50gb i dropbox ennå?

Hadde dropbox konto fra før så logget inn på appen som var installert fra før på nettbrettet.

Noen som har vært borti det samme?

Lurer på det samme selv. Har 50GB fra jeg kjøpte min S4, men det ser ikke ut til at jeg fikk forlenget denne perioden med ytterligere 50GB i to år.. Med mindre jeg har gjort noe feil?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ok, skal teste det ut =)

Kjøpte nettop dette micro SD kortet http://www.ebay.com/itm/161283021790?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Kunne sikkert fått billigere men så at disse hadde solgt mange og det var veldig høy fornøyd rate.

 

Er disse av samme kvalitet som de man kjøper her i norge?

 

Hmm, nå så jeg bare på de negative tilbakemeldingene, men ble litt skeptisk. Vet at det er mye juks med minnekort fra Kina, men si fra når du har fått de. Håper du får maks ut av kortet og at det er bra. Da handler jeg og.

 

 

Bad 64gb MicroSD card. Only able to use 6,5gb of the space. Don't buy.

Buyer:

p***t

Aug-11-14 02:40

 

Only 17GB of 32 GB available. Crappy card does not work in smartphone. Don't buy

Buyer:

-***0

Aug-10-14 11:01

 

Micro SD does not work.

Buyer:

m***k

Aug-08-14 06:20

 

I can´t upload photos to sd

Buyer:

p***h

Aug-06-14 02:07

 

not full capacity; really slow transfer speeds

Buyer:

i***o

Aug-05-14 07:54

 

Fake Memory Card. Only 8 GB. I claim my money back.

Buyer:

h***u

Aug-04-14 13:05

 

It´s a false class10 micro sd. 4 hours to transfert 2gb (4min with samsung )!!!

Buyer:

a***1

Aug-01-14 06:00

 

Haha, jaja, da fikk jeg mitt i posten, og det viser at det er plass til 62 gb. Får ikke lastet noe over, det ser ut som om den får lastet over, men helt på slutten kommer det opp feilmelding. Får ikke lastet over noe som helst. Men faktisk så klarte taben min å lage et par mapper, men jeg klarte ikke lage mapper eller noe som helst.

 

Jaja, fake it is!

70 kr, driter jeg i =)

 

Noen som kan anbefale billig et kort som funker?

 

 

Har testet med å sette minnekortet inn i en USB sak som kom med, klarte å overføre en fil men det tok VELDIG lang tid.

Så produktet er sykt bugga, og ikke til å leve med.

Lenke til kommentar

Da ble det 8,4" med 4G i bronse!

 

Har ikke fått brukt tabben noe særlig enda, blir nok mest til helga når jeg tar en tur på hytta. Tips til videoer/filmer jeg kan (laste ned) legge inn for å skryte litt ekstra av skjermen til venner og bekjente? hehe :)

 

Tips til apper (spill etc..)? Har ingen preferanser, så har du en kul/kjekk app så kom gjerne med tips :)

Gikk og så på tablet s på spaceworld og likte skjermen og angret litt på at jeg gikk for pro og ikke s modellen. Men så gikk jeg inn på Chrome og så mye i brekninger i skjerm. Slikt burde ikke eksistert i 2014

 

Hva mener du med brekninger i skjerm?

 

Han er så ivrig på å få flest mulig innlegg at han ikke har tid til å sjekke om han har skrevet riktig/forståelig!

Lenke til kommentar

 

Returretten min varer til i morgen hos Elkjøp. Vurderer å benytte meg av denne. Prisen har jo falt så mye som 700,- på en måneds tid. Det er faktisk en del. Prisen er forøvrig den samme hos Komplett.

 

Så venter jeg heller med å kanskje kjøpe det igjen om jeg skulle få behov for det. Akkurat nå ligger det bare ubrukt i skapet.. :p

Lenke til kommentar

Sliter med å finne butikk i Oslo eller Norsk nettbutikk som selger toppmodellen...

Altså:

10,5"
32GB
4G

 

Edit:

Ser at det ikke eksisterer.
Jeg syntes det er for mange apps som ikke lar deg lagre på minnekort, 16GB blir veldig snaut. 4G mulighet er utrolig digg i utlandet når man kjøper ekstra simkort med billig datatrafikk.

Hmmmm.... valgets kval.

Endret av Kiseijuu
Lenke til kommentar

Hadde ikke stusset. Hadde levert den tilbake og bestilt ny med henting i butikk med en gang.

 

Det er 700 kroner du aldri får se igjen.

 

Leverte det tilbake. Hadde ikke noe behov for nettbrettet nå, og da ble det litt dyrt med ett nettbrett til 4390,- liggende "å slenge". 3690,- er forøvrig en ålreit pris for 8.4" med 4G.

 

Mulig jeg går til innkjøp av det igjen om noen måneder når Samsung har rullet ut flere oppdateringer og prisen har falt ytterligere.

Lenke til kommentar

Samboeren min har kjøpt dette nettbrettet nå.
Surfing går meget tregt både via WiFi og 4G. Prøvd Samsung sin egen nettleser og Chrome, fremdeles like tregt.
Det tar lang tid før sidene lastes inn. Vi har 50 mbit/s, så det burde ikke være noe problem.
Har nullstilt det også, men fremdeles lastes sider inn tregt.

Forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...