Gå til innhold

Samsung Tab S (8,4" & 10,5")


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som bruker denne som telefon?Vurderer og kjøpe denne i morra og bruke den som telefon.Lurer på om samtalekvaliteten er bra om noen har prøvd.

 

Har foretatt etpar småtester, og det fungerer i og for seg helt ok. Lydkvaliteten var god.

 

Å bruke den som hovedtelefon vil jeg tru er upraktisk pga. størrelsen. Som backup fungerer den utmerket.

 

Jeg har stort sett slått av lyden på telefonen, og det er veldig kjekt å se når - og hvor fra - du får anrop eller SMS-meldinger (og i nødfall kunne svare på anropet/meldingen).

Lenke til kommentar

 

Takk for tips. Fant 64Gb kortet til 310,- på Ebay - fri frakt, forventet leveringstid 19 - 31.august til Norge.

LINK

 

Edit: ser jo nå at det ikke var store prisforskjellen på 64GB på komplett kontra Ebay.. :p

Endret av Real-Madrid
Lenke til kommentar

Hva merker dere til den microstuttingen og hakkingen på nettsider etc?
Vurderer å kjøpe denne på https://nettbutikk.telenor.no/nettbrett/samsung-sm-t805-tabs-10-5-wh-telenor-b2c/#!

 

Er jo nesten samme pris som på nett, og her får man med 10 gb mobilt bredbånd.
Noen som kan si noe om denne contra Samsung Galaxy Tab PRO 10.1 eller 12.2?
Har bestilt denne 12.2 tommeren til 3000 på tilbud men det er ikke 4G i den, og på jobb er det ikke WIFI (har ikke 4G på telefon heller).

Ser at Tab S 10.2 og PRO 12.2 stort sett har samme innmaten, utenom prosessoren, og det virket dårlig at det var problemer med hakking på Tab S.

 

Tab S er dog mer i størrelsesgata enn 12.2 tommer. Er ramma tykk i sidene? Målte på en Ipad 2 dama har og den er faktis litt større enn målene til Tab S er, men det kan hende at ramma på Tab S er mye smalere og skjermen større.

Endret av OddZen
Lenke til kommentar

Hva merker dere til den microstuttingen og hakkingen på nettsider etc?

 

Dolphin, Firefox og stock webbrowser synes jeg fortsatt lugger, men nyeste oppdateringen av Chrome synes jeg går ganske bra.

 

 

EDIT: Med lugger i nettleser sikter jeg til dels a) lang ladetid, b) grafiske elementer/tekst "hopper".

Som mange andre har påpekt, er dette en software "feil", og jeg vil tru at det vil komme oppdateringer av programvare m.m. som fikser dette.

(Factory reset har også funger for noen har jeg lest).

Endret av Akitu
Lenke til kommentar

Da ble det 8,4" med 4G i bronse!

 

Har ikke fått brukt tabben noe særlig enda, blir nok mest til helga når jeg tar en tur på hytta. Tips til videoer/filmer jeg kan (laste ned) legge inn for å skryte litt ekstra av skjermen til venner og bekjente? hehe :)

 

Tips til apper (spill etc..)? Har ingen preferanser, så har du en kul/kjekk app så kom gjerne med tips :)


Gikk og så på tablet s på spaceworld og likte skjermen og angret litt på at jeg gikk for pro og ikke s modellen. Men så gikk jeg inn på Chrome og så mye i brekninger i skjerm. Slikt burde ikke eksistert i 2014

 

Hva mener du med brekninger i skjerm?

Lenke til kommentar

Hei, har selv en Samsung Galaxy Tab S 10.5 4G og det er en knall Tab, merker ikke noe til den stuttingen som noen nevner, kan være fra produkt til produkt eller oversensitive 100 hz øyne som ser det =)

 

Kan også nevne at jeg har en ekstra uåpnet Samsung Galaxy Tab S 10.5 4G som jeg selger billig! Dette fordi madammen ikke ville ha den likevel, pga hun fikk sin Ipad tilbake fra rep i god stand, og liker iOS veldig godt. Bare å sende meg en inboks melding (4300 kr.)

Endret av Rolfen123
Lenke til kommentar

Da ble det 8,4" med 4G i bronse!

 

Har ikke fått brukt tabben noe særlig enda, blir nok mest til helga når jeg tar en tur på hytta. Tips til videoer/filmer jeg kan (laste ned) legge inn for å skryte litt ekstra av skjermen til venner og bekjente? hehe :)

 

Tips til apper (spill etc..)? Har ingen preferanser, så har du en kul/kjekk app så kom gjerne med tips :)

 

Gikk og så på tablet s på spaceworld og likte skjermen og angret litt på at jeg gikk for pro og ikke s modellen. Men så gikk jeg inn på Chrome og så mye i brekninger i skjerm. Slikt burde ikke eksistert i 2014

 

Hva mener du med brekninger i skjerm?

innbrenning *
Lenke til kommentar

Hei, har selv en Samsung Galaxy Tab S 10.5 4G og det er en knall Tab, merker ikke noe til den stuttingen som noen nevner, kan være fra produkt til produkt eller oversensitive 100 hz øyne som ser det =)

 

Kan også nevne at jeg har en ekstra uåpnet Samsung Galaxy Tab S 10.5 4G som jeg selger billig! Dette fordi madammen ikke ville ha den likevel, pga hun fikk sin Ipad tilbake fra rep i god stand, og liker iOS veldig godt. Bare å sende meg en inboks melding (4300 kr.)

 

 

Var å så lenge på en Samsung Galaxy Tab S 10.5 på ekspert igår, og jeg må si at jeg ikke så noe til stuttering og slikt, selv om jeg så etter det. Så jeg vil regne med at det er som du sier at det er enkelte produkter og muligens supersensitive folk som legger merke til det.

 

4300 kr er jo kupp for en ny 10.5 med 4G, det koster jo en med WiFi hvis du er heldig! Det får meg til å angre på at jeg ikke sjekket bruktmarkedet når jeg skulle ha meg en.

Endret av OddZen
Lenke til kommentar

Ser ut som økonomien tillater kjøp av nettbrett innen september likevel, og det frister å spare ca. tusenlappen på å velge 8,4" i stedet for 10,5". Noen som har slitt med samme valget? Kommer til å bruke brettet hovedsaklig til skolearbeid (med bluetooth-keyboard, så skjermstørrelse med tanke på skriving er ikke så farlig) og masse surfing og litt spill.

 

Hva tror dere, kan 8,4-tommeren gjøre meg en lykkelig mann? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...