Gå til innhold

Samsung Tab S (8,4" & 10,5")


Anbefalte innlegg

Knirkelyden er ikke ett stort problem men stort nok til å irritere meg nok til å levere den inn (jeg er nøye på det).

 

De måtte levere den til verksted. Så skrev elkjøp på kvitteringen for innsendelse at jeg hadde små riper på skjerm, noe de ikke kunne framvise når jeg spurte. Men de endra ikke notaten på arket. Helgardering fra dems sin side?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Min Tab S 8.4 har begynt å lagge no voldsomt (spesielt e-post leser) samt at den fryser og går i restart.

Trur dette er en SW feil.

 

Tenkte å rense cache'n ved å trykke på-knapp + volum opp + hjemknapp, og har prestert å sette den i downloading mode.

Kommer meg pinadø ikke ut av dette, og har ikke lasta ned firmavaren og ODIN.

 

Har noen link til firmware nedlastingssiden hos Sammobile så jeg får satt igang sakene igjen?

Lenke til kommentar

Da har jeg sendt inn mitt eksemplar til Service hos Elkjøp.

Jeg la merke til, på service bekreftelsen, at de påstår at det er riper på skjermen - noe som overhodet ikke stemmer.

 

Har noen lignende erfaringer? Jeg frykter de vil bruke dette hva det er verdt og påstå at feil med enheten er min skyld, slik at jeg må dekke alle omkostninger.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

De måtte levere den til verksted. Så skrev elkjøp på kvitteringen for innsendelse at jeg hadde små riper på skjerm, noe de ikke kunne framvise når jeg spurte. Men de endra ikke notaten på arket. Helgardering fra dems sin side?

 

 

Da har jeg sendt inn mitt eksemplar til Service hos Elkjøp.

Jeg la merke til, på service bekreftelsen, at de påstår at det er riper på skjermen - noe som overhodet ikke stemmer.

 

Har noen lignende erfaringer? Jeg frykter de vil bruke dette hva det er verdt og påstå at feil med enheten er min skyld, slik at jeg må dekke alle omkostninger.

 

Tror det er ren "helgadering" som Elkjøp gjør. Mannen bak kassa hadde ikke sjangs til å framvise noen form for riper da jeg spurte ham om det. Han pekte bare på skjermen og sa: "det er en liten ripe her, men du ser den mest sannsynlig ikke"... Ren løgn tror jeg. Men fikk tableten tilbake uten problem da.

Lenke til kommentar

Tror det er ren "helgadering" som Elkjøp gjør. Mannen bak kassa hadde ikke sjangs til å framvise noen form for riper da jeg spurte ham om det. Han pekte bare på skjermen og sa: "det er en liten ripe her, men du ser den mest sannsynlig ikke"... Ren løgn tror jeg. Men fikk tableten tilbake uten problem da.

 

Som servicemedarbeider som mottar ting som skal til reparasjon, så må dem gå igjennom produktet og skrive på det de finner. Vil tippe det er en normal prosedyre. Men om man skriver på skader\bruksmerker som ikke er der, så er det noe annet. Da bør man heller bare ta det opp med vedkommende eller spørre etter nærmeste leder. Selvom ikke du ser 'skaden', betyr det ikke at den ikke er tilstedet. De skriver ikke på ting for moroskyld heller.. :p

Lenke til kommentar

Vel, jeg ser enda per dags dato ingen skader. Jeg har sjekket i forskjellig lys og spurt andre også, men ingen finner noen riper. Servicemedarbeideren kunne heller ikke svare på hvor nøyaktig ripene var, han klarte ikke se dem selv. Han fant først riper etter å ha vært på lagret med tableten i en stundt.

 

Jeg ser det ikke som usannsynlig at kjeden skriver opp småriper som en helgardering ved retur til kunder. Enkelte kunder, som meg, er ekstremt pirkete og da er det kjedelig å måtte krange seg til at microripene var der allerede før innsending til serviceverksted.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Måtte pensjonere min trofaste Acer A500, og hentet dette lille vidunderet (8.4") på posten i dag. Så langt, innfrir det forventningene. Og for en skjerm! Må si jeg liker denne Flipboard saken, men det ville vært fint å kunne bruke norske nyhetskilder som, VG, Aftenposten, osv.

Endret av Mysulf Pludrebart
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Lollipop har ankommet. Laster ned nå til min Tab S 8.4 4G ☺ 926,78 mb.

 

Ser at det ikke er kommet til wifi utgaven enda i Norge.

 

Noen problemer med å laste ned fra sammobile, ser det ligger utgave for brasil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...