Gå til innhold

Samsung Tab S (8,4" & 10,5")


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg vurderer å selge min Tab S 10.5 4G 16GB. Ikke fordi jeg er misfornøyd, men for at jeg ikke har bruk for den lengre. Brukte den mye til å ta notater på skolen skoleåret 14/15, men nå har jeg jobb hvor jeg har jobb-PC, og hjemme bruker jeg oftest PC-en i stedet for. Saken er at jeg har mistet den på en stol for en stund siden, og den har fått en bulk i ramma over front-kameraet (se bilde). Hvor mye tror dere det er realistisk å få for den?

 

 

post-185169-0-90246700-1439571073_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Hver gang jeg tar i bruk samsungen min etter den har ligget en stund, får jeg opp alle varsler som jeg har fått siden sist den var i bruk, til tross for at jeg har lest varslene på en annen enhet (facebook, messenger, epost osv..) noen som vet hvordan jeg får slått av dette, uten å deaktivere varsler fullstendig?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Spørsmål rundt "Låseskjerm"

 

Jeg har i en periode nå brukt "fingeravtrykk" låsen for å åpne låseskjermen. Nå ønsker jeg å endre tilbake til "Stryk" for å låse opp enheten, altså ingen sikkerhet.

Men når jeg går inn på "Instillinger" og "låseskjerm" nå så kommer det er det ikke mulig å velge "Stryk". Her står det bare "Deaktivert av administrator, kryperingspolicy eller informasjonslagring" 

 

Noen som vet hvordan jeg åpner dette igjen? Takk.

Lenke til kommentar

Spørsmål rundt "Låseskjerm"

 

Jeg har i en periode nå brukt "fingeravtrykk" låsen for å åpne låseskjermen. Nå ønsker jeg å endre tilbake til "Stryk" for å låse opp enheten, altså ingen sikkerhet.

Men når jeg går inn på "Instillinger" og "låseskjerm" nå så kommer det er det ikke mulig å velge "Stryk". Her står det bare "Deaktivert av administrator, kryperingspolicy eller informasjonslagring" 

 

Noen som vet hvordan jeg åpner dette igjen? Takk.

 

Gjør følgende:

Innstillinger -> Generelt -> Sikkerhet -> Fjern informasjon

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Spørsmål rundt "Låseskjerm"

 

Jeg har i en periode nå brukt "fingeravtrykk" låsen for å åpne låseskjermen. Nå ønsker jeg å endre tilbake til "Stryk" for å låse opp enheten, altså ingen sikkerhet.

Men når jeg går inn på "Instillinger" og "låseskjerm" nå så kommer det er det ikke mulig å velge "Stryk". Her står det bare "Deaktivert av administrator, kryperingspolicy eller informasjonslagring" 

 

Noen som vet hvordan jeg åpner dette igjen? Takk.

 

Gjør følgende:

Innstillinger -> Generelt -> Sikkerhet -> Fjern informasjon

 

 

Herlig! Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en Tab 2 10.1 da den kom, men falt aldri for den, da den liksom "hang", og var laggete. Flere kompiser av meg som har hatt både samme nettbrett og nyere Tabs fra Samsung, som også har klaget på at det lagger. 

 

Er Tab S også av samme ulla, eller har de endelig klart å skape et skikkelig nettbrett som flyter godt?

 

Jeg har også kikket litt på Surface 3 brettene fra Microsoft. Det blir noe litt annet, ja, men pluss/minus fra de som har erfaring fra begge, hadde jeg satt pris på! :)

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg Tab S er det eneste nettbrettet jeg har testet (med Android) som er noe å ha (Har ikke testet Nexus 9). Hatt min i rundt 8 mnd nå, og aldri hatt noen lagge-problemer så langt :)
Tab S2 har kommet nå, just as you know :)

Surface 3 er jo litt annet som du sier. Men skulle jeg kjøpt meg noe nytt nå, hadde jeg nok solgt solgt min Tab S og min laptop og gått for en Surface Pro 3 (Regner med Pro 4 kommer i løpet av høsten?)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...