Netrum Skrevet 18. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2016 http://www.breitlingsale.com/ Originale klokker? Det kan eg garantere deg at det ikke er. Ser det for godt ut til å være sant så er det det. ^^ Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2016 (endret) http://www.breitlingsale.com/ Originale klokker? De fleste adresser med ord som cheap, discount og sale i selve adressen kan du garantere er fake - tror du Audi ville laget "cheapaudis.com", eller Siemens " discountsiemensfridges.org"? Eller rayban "cheapestraybans.ru"? Endret 18. mai 2016 av toth 2 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2016 http://www.breitlingsale.com/ Originale klokker? Er ikke første gangen Jarmo er i denne tråden med drømmer om disse kuppene, vel? 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2016 Heh! Har nå kjøpt meg en ekte Seiko på klokke-butikken så det så.. Lenke til kommentar
Archer Skrevet 20. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2016 (endret) Hvordan er kvaliteten på remene fra cheapestnatostraps? Endret 20. mai 2016 av Archer Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2016 Har flere der i fra. Både skinn-nato, vanlig nato og vanlige reimer. Har ingenting å utsette på noen av dem. Liker best de i skinn, men det er bare min personlige smak. Pleier som regel å bestille "Premium Nato" om de har som passer lug width. Lenke til kommentar
Rombeporfyr Skrevet 20. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2016 Hvordan er kvaliteten på remene fra cheapestnatostraps? Har også en premium natoreim, er den jeg er mest fornøyd med av natoreimene jeg har, er min daglige reim. Den robust vevd, men ikke like tjukk/robust som en typisk zulureim. Bra kvalitet, hardwaren på min er tett sydd, så driver ikke å slenger rundt omkring som jeg har opplevd på andre natoreimer. Har 22mm-versonen av Submariner/Bond-reima. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2016 Skulle ha kjøpt meg en Seiko SKX007, hvor er det best å kjøpe (med hensyn til pris og sikkerhet)? Det går tydeligvis ikke ann å kjøpe via Amazon lenger, og jeg finner den ikke hos noen norske forhandlere (jeg regner med at å gå via importør i Norge sikkert vil bli mye dyrere enn det trenger å være). Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 22. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2016 http://www.longislandwatch.com Har inne. Seriøs nettbutikk som sender fra statene. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2016 http://www.longislandwatch.com Har inne. Seriøs nettbutikk som sender fra statene. Takker for svar! Kunne jeg spurt et oppfølgingsspørsmål mens jeg er i gang: hvordan er det med toll og klokker? Hvis beløpet blir akkuratt 2000 inkludert fedex-frakt, hvor mye må jeg regne med å betale ekstra? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 22. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2016 http://www.longislandwatch.com Har inne. Seriøs nettbutikk som sender fra statene. Takker for svar! Kunne jeg spurt et oppfølgingsspørsmål mens jeg er i gang: hvordan er det med toll og klokker? Hvis beløpet blir akkuratt 2000 inkludert fedex-frakt, hvor mye må jeg regne med å betale ekstra? Du betaler moms og gebyr, så det blir 2000*1,25 + gebyr Lenke til kommentar
wampster Skrevet 26. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2016 (endret) Litt lysten på denne her: Er det noen måte jeg kan finne ut hva en ok pris for den er? Er en 2005 Eterna Kontiki Chronograf som kun har ligget i eske i 11 år, hvor alt er orginalt og intakt. Endret 26. mai 2016 av wampster Lenke til kommentar
kimare Skrevet 26. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2016 (endret) Litt lysten på denne her: Klokke1.jpg Klokke2.jpg Er det noen måte jeg kan finne ut hva en ok pris for den er? Er en 2005 Eterna Kontiki Chronograf som kun har ligget i eske i 11 år, hvor alt er orginalt og intakt. Søk på chrono24 Pen speedmaster inspirert klokke forøvrig. Endret 26. mai 2016 av kimare Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2016 Speedmaster inspirert? Hvilken Speedmaster tenker du på da? Var ikke Speedmaster som fant opp sub dials meg bekjent. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 27. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2016 Speedmaster inspirert? Hvilken Speedmaster tenker du på da? Var ikke Speedmaster som fant opp sub dials meg bekjent. Dersom det er andre produsenter som kom tidligere med denne type design, beklager jeg selvsagt feilinformasjon og er glad for å bli rettledet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2016 Takk til Archer som tipset meg om Erroyl forrige uke. Det ble en Erroyl Heritage i rosegull, og jeg er utrolig fornøyd. Det var akkurat det jeg var ute etter. 4 Lenke til kommentar
Archer Skrevet 28. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2016 Stilig! Gratulerer så mye. Min Erroyl Royal 300 hilser! Lenke til kommentar
Archer Skrevet 28. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2016 Et spørsmål angående springbars. Kjøper dere fra ''skikkelige'' produsenter, eller er det bare å bestille fra bukta? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2016 Et spørsmål angående springbars. Kjøper dere fra ''skikkelige'' produsenter, eller er det bare å bestille fra bukta? Jeg hadde absolutt lagt inn noen ekstra kroner fra din lokale urmaker eller tidssonen(mener på de har). Har mistet en klokke pga dårlig springbar(den var dog ett hakk for lite men dog). Og når kosten i seg selv er så liten så gjør det ikke noe stor forskjell uansett. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2016 (endret) Takk til Archer som tipset meg om Erroyl forrige uke. Det ble en Erroyl Heritage i rosegull, og jeg er utrolig fornøyd. Det var akkurat det jeg var ute etter. Pen klokke! Hvor kjøpte du den fra og hva ble totalsummen på herligheten, inkludert mva og slikt? Ser det går an å handle direkte fra produsentens nettside, men tenkte hvis du kjøpte den fra en annen nettside. Endret 28. mai 2016 av Xtra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå