Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield Hardline


Anbefalte innlegg

 

Er så lei av badmins -_-

 

Er så lei av whining og klaging i Battlefieldtråder her på forumet...

 

Er jo ikke verre enn å droppe å lese trådene. Men husk også at fra og med BF3 og utover er selve basisen for spillet whining og klaging. Den som klager og sutrer mest får viljen sin. Dessverre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og hva pokker har spillendrende whining med å være lei av badmins å gjøre?

 

Badmins ødelegger moroa for folk. Bryter sin egen servers regler for å hevde se selv. Sparker folk som kommenterer ut av serveren osv.

 

Miljøet er pillråttent.

Endret av hugRmunR
Lenke til kommentar

Ingenting er vel mer moro enn å lese chat ingame når det rakner for en stakkar og han/hun rager skikkelig. Pro whining her altså!

 

Hva skjer med rpg? Eneste jeg har fått med meg er forsøk på forbedret hit-detection (forbedret hvordan klient og server kommuniserer)

 

Redigert: Ja... Hardline dette her ja. Ikke BF4 :) Trådrot. Men er vel og snakk om å få forbedret hit/delay/lag - greiene, da dette av en eller annen grunn avviker veldig i forhold til hva det er på BF4 nå.

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar

Meget lenge siden jeg har spilt Battlefield, snakker noen år.

Tenkte jeg kanskje nå skulle kjøpe meg enten BF4 eller Hardline, hva vil dere anbefale? Jeg har i alle år kun spilt PC, men min maskin har blitt gammel og jeg er heller ikke intresserer i å oppgradere. Fikk en PS4 til jul, tenkte jeg nå slulle gi battlefield en sjangse på denne., men blir uvant.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...