Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield Hardline


Anbefalte innlegg

 

 

Jeg balanserer enda ideen om jeg skal kjøpe hardline eller ikke, har hatt en tanke om å vente til det kommer på billig salg, men det ser jo litt kjekt ut også, særlig nå som jeg spiller mye sjeldnere så blir jeg sikkert ikke så fort lei, men litt vanskelig og forsvare prisen 700-1000 kroner vist jeg ikke skal spille så mye. (så klart må man ha premium også)

Har også samme tanken. Føler ikke noe savn at jeg ikke har spillet nå, hvertfall ikke ennå. Og når GTA 5 kommer blir det mer enn nok å bruke tiden på uansett.

 

Ikke kjøp spillet!

 

 

 

 

Hvorfor skal jeg ikke kjøpe spillet? Har jo allerede klokket inn flere timer med moro i Hardline enn jeg har gjort totalt i Battlefield 4. Eller er det sånn at noen andre skal fortelle meg hva jeg skal få lov til å kose meg med og ikke? :hmm:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal jeg ikke kjøpe spillet? Har jo allerede klokket inn flere timer med moro i Hardline enn jeg har gjort totalt i Battlefield 4. Eller er det sånn at noen andre skal fortelle meg hva jeg skal få lov til å kose meg med og ikke? :hmm:

 

Høres mer ut som du har gjort noe fundamentalt galt i 4 enn at Hard er så bra. For det er det virkelig ikke.

Jeg liker å spille gjennom spillet på litt forskjellige måter og deretter finne min spillemåte og bane som jeg liker ekstra godt, deretter holder jeg meg til det. Høres ikke ut som du har funnet "din" bane eller spillemåte og så bare spilt sånn. Når jeg gjør det så går det 3-4 timer intens gaming uten at jeg merker det engang.

Lenke til kommentar

Er farlig nær hverdag med å kjøpe det, men jeg prøver enda å holde tanken at jeg skal kjøpe det når det blir billigere, føler ikke for å støtte dem med fullpris slikt det er nå, er ikke veldig fan av ideen at de skal spy ut battlefield titler så ofte, selv om de er "bra" eller i alle fall ok.

Lenke til kommentar

 

Hvorfor skal jeg ikke kjøpe spillet? Har jo allerede klokket inn flere timer med moro i Hardline enn jeg har gjort totalt i Battlefield 4. Eller er det sånn at noen andre skal fortelle meg hva jeg skal få lov til å kose meg med og ikke? :hmm:

 

Høres mer ut som du har gjort noe fundamentalt galt i 4 enn at Hard er så bra. For det er det virkelig ikke.

Jeg liker å spille gjennom spillet på litt forskjellige måter og deretter finne min spillemåte og bane som jeg liker ekstra godt, deretter holder jeg meg til det. Høres ikke ut som du har funnet "din" bane eller spillemåte og så bare spilt sånn. Når jeg gjør det så går det 3-4 timer intens gaming uten at jeg merker det engang.

 

 

 

Tja, du får kose deg med de spillene du liker også får jeg kose meg med de spillene jeg liker. For meg så har Hardline vært et soleklart bedre spill for meg enn hva Battlefield 4 var. Så enkelt er det faktisk, jeg syntes moduser som Hotwire er kjempegøy og du har jo ikke noe som ligner overhode i Battlefield 4 og du har egentlig ikke noe som er spesielt likt verken Rescue eller Crosshair heller. Blood Money kan vel minne litt om Rush, men er ikke helt det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Driver versjon 347.25 og tving det til borderless window gjennom gforce experience.

 

Om du bruker AMD så er det vel noe med å endre fra directx til noe annet i options.

 

Hjalp ikke :/ kunne spille lenger though :p

 

Kan det være at det er ustabil OC?

Endret av nagina
Lenke til kommentar

 

Driver versjon 347.25 og tving det til borderless window gjennom gforce experience.

 

Om du bruker AMD så er det vel noe med å endre fra directx til noe annet i options.

 

Hjalp ikke :/ kunne spille lenger though :p

 

Kan det være at det er ustabil OC?

 

 

Får man "stopped working" så er det 90% av tilfellene hardware feil AKA ustabilitet. Iallefall i battlefield 4.

Lenke til kommentar

 

Driver versjon 347.25 og tving det til borderless window gjennom gforce experience.

 

Om du bruker AMD så er det vel noe med å endre fra directx til noe annet i options.

 

Hjalp ikke :/ kunne spille lenger though :p

 

Kan det være at det er ustabil OC?

 

 

 

Ser det er flere på BF forumene som anbefaler å underklokke kortet (ene) sine litt.

Fikk faktisk min første CTD selv etter å ha gjort dette. Spilt i 5-6 timer så får vel overleve det da.

Lenke til kommentar

Er farlig nær hverdag med å kjøpe det, men jeg prøver enda å holde tanken at jeg skal kjøpe det når det blir billigere, føler ikke for å støtte dem med fullpris slikt det er nå, er ikke veldig fan av ideen at de skal spy ut battlefield titler så ofte, selv om de er "bra" eller i alle fall ok.

 

Du får vel en cd-key for rundt 370 kroner nå. Men du venter kanskje på bedre tilbud?

 

Er det å spy ut titler slik det går nå? November 2013 - mars 2015? Nå kommer vel battlefront om ett års tid, og BF5 antageligvis innen året etter det igjen. Men disse er nok mer nyskapende enn alle sportspillene EA pumper ut :D

Lenke til kommentar

 

 

Er farlig nær hverdag med å kjøpe det, men jeg prøver enda å holde tanken at jeg skal kjøpe det når det blir billigere, føler ikke for å støtte dem med fullpris slikt det er nå, er ikke veldig fan av ideen at de skal spy ut battlefield titler så ofte, selv om de er "bra" eller i alle fall ok.

Du får vel en cd-key for rundt 370 kroner nå. Men du venter kanskje på bedre tilbud?

 

Er det å spy ut titler slik det går nå? November 2013 - mars 2015? Nå kommer vel battlefront om ett års tid, og BF5 antageligvis innen året etter det igjen. Men disse er nok mer nyskapende enn alle sportspillene EA pumper ut :D

Som sakt tidligere, når jeg først skal kjøpe det så blir det med premium, ligger vell på 700-800 det nå på G2play,blir mer en jeg hadde tenkt å bruke nå som det nærmer seg Gta.

 

Ja jeg syntes det er hakket for ofte på bf serien, hjelper jo ikke at det er en annen utvikler inni bildet heller, frykter det blir som COD, men skal nok ikke ta for mye sorger på forskudd da.

 

Edit: det er jo et lite mirakel at det kom ut Mars 2015 da, hadde EA fått viljen så hadde det vell blitt høsten 2014,men veldig bra at de hører på fansen til en viss grense, full kudos der.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Er du nødt til å ha premium nå? Jeg kjøpte det til både bf3 og 4 selv, men synes etter bf4 at det kanskje ikke var nødvendig.

 

Er jo klart det er gøy å prøve noe nytt innimellom, men nå spiller jeg kun på baner som kom ved utgivelse. Prioritert kø er vel heller ikke verdt de ekstra kronene.

 

Tenker kanskje for å prøve det er det kanskje ikke så dumt å kjøpe kun vanlig versjon. Om det virkelig fenger kan man kjøpe premium når første dlc blir tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Er du nødt til å ha premium nå? Jeg kjøpte det til både bf3 og 4 selv, men synes etter bf4 at det kanskje ikke var nødvendig.

Eneste som "reddet" BF4 for meg var Premium. BF4 hadde gjennomgående dårlige maps så etter å ha gått raskt lei var det bare å vente og håpe på at de neste maps som kom ut ble bedre. Nå kom det dessverre aldri noen "gullmaps" (eller sølv eller bronse), men fikk mer moro ut av å teste nye maps enn det jeg ville fått ved å bare spille vanilla.
Lenke til kommentar

 

Spillte vel Karkandbanen på bf2 i minst 1000 timer. Ble aldri lei :D

Det funket da view distance var på 100m, og man kunne ikke bli snipe'a fra andre siden av kartet med rifle eller tanks. Spilte BF2 Strike of Karkand for noen dager siden <3 Savner Mashtuur også.

 

 

Karkand og Sharqi Peninsula var fæle å spille i BF3-versjonene. At man ikke kunne se så langt var mye viktigere enn jeg trodde. Jeg savner også Mashtuur trass i at det kartet egentlig hadde en del mangler.

Lenke til kommentar

 

 

Spillte vel Karkandbanen på bf2 i minst 1000 timer. Ble aldri lei :D

Det funket da view distance var på 100m, og man kunne ikke bli snipe'a fra andre siden av kartet med rifle eller tanks. Spilte BF2 Strike of Karkand for noen dager siden <3 Savner Mashtuur også.

 

 

Karkand og Sharqi Peninsula var fæle å spille i BF3-versjonene. At man ikke kunne se så langt var mye viktigere enn jeg trodde. Jeg savner også Mashtuur trass i at det kartet egentlig hadde en del mangler.

 

Sharqi Peninsula er jo konge i Bf3 ! Det er min mening ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Spillte vel Karkandbanen på bf2 i minst 1000 timer. Ble aldri lei :D

Det funket da view distance var på 100m, og man kunne ikke bli snipe'a fra andre siden av kartet med rifle eller tanks. Spilte BF2 Strike of Karkand for noen dager siden <3 Savner Mashtuur også.

 

 

Karkand og Sharqi Peninsula var fæle å spille i BF3-versjonene. At man ikke kunne se så langt var mye viktigere enn jeg trodde. Jeg savner også Mashtuur trass i at det kartet egentlig hadde en del mangler.

 

 

Synes det var mange gode kart i BF2, både Mashtuur, Karkand, Jalalabad og Ghost Town.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...