Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked

Latias

112 stemmer

1. 1. Bør LVG sparkes?

• Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker at Rooney skal spille venstrekant i den neste treningskampen. Ser for meg at van Gaal kan gjøre lignende ting. Jeg håper på det også. Jeg ser aller helst at vi selger ham, og kjøper hazard for 50mill elns. Får vel litt for Rooney også. Og Rooney er dyr i drift, 300 000£ i uka. Sykt.

Skrevet

Liker at Rooney skal spille venstrekant i den neste treningskampen. Ser for meg at van Gaal kan gjøre lignende ting. Jeg håper på det også. Jeg ser aller helst at vi selger ham, og kjøper hazard for 50mill elns. Får vel litt for Rooney også. Og Rooney er dyr i drift, 300 000£ i uka. Sykt.

Hvorfor skulle Chelsea selge Hazard?
Skrevet

det er vel lov å drømme litt, eller hva? :)

Skrevet

Det var ikke poenget. Han ble bare brukt som eksempel på en klasseving. Sier ikke nei til Reus heller jeg... Jeg har selvfølgelig ingen tro på at Chelsea selger Hazard.

Men uansett så har vi jo denne krangelen mellom Mourinho og Hazard, dessuten så har jeg lest et sted at Mourinho er svak for Rooney, så hvorfor ikke? Sannsynlig? Nei. Drømmehandel? Ja.

• 2 uker senere...
Skrevet

Spillere kommer nok. Med dagens kamp hadde jeg ikke sagt nei takk til Robben, men tviler på at han kommer. Blind var god, likte innhoppet til Wijnaldum, og forsvaret var som du sier, bunnsolid!

Skrevet

Hadde liksom mista troen på RvP, også gjør han sånne ting og jeg husker at han egentlig er en av verdens absolutt beste fotballspillere. Den scoringa, kunne runka til den all day long.

• 2 uker senere...
Skrevet

Men vi har van Gaal, og han har kontroll. Han vet hva han gjør og hva han vil

Pass på så dere ikke blir alt for revet med nå da. Det kan nok ta noen år før van Gaal får laget på rett kjøl..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...