Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørte for lenge siden en hip hop-låt som jeg tror var av en gruppe som het Harlem(mulig den het noe mer enn det også). Litt "old-school" rap låt. Om noen kan si bekrefte/avkrefte navnet på gruppa og evt. nevne noen av deres mer kjente sanger hadde det vært fint.

9464795[/snapback]

 

Kan det være Mase's gruppe Harlem World? Her finner du de mest kjente sangene dems.

Lenke til kommentar
Hørte for lenge siden en hip hop-låt som jeg tror var av en gruppe som het Harlem(mulig den het noe mer enn det også). Litt "old-school" rap låt. Om noen kan si bekrefte/avkrefte navnet på gruppa og evt. nevne noen av deres mer kjente sanger hadde det vært fint.

9464795[/snapback]

 

Kan det være Mase's gruppe Harlem World? Her finner du de mest kjente sangene dems.

9465114[/snapback]

Tror ikke det var den da jeg ikke fant sangen jeg leter etter der. Det er en mulighet at det var harlem i sangtittelen.

Lenke til kommentar

Hva heter den sangen på den youghurt reklama ! sangen går litt sånn her: Turn around you never gonna eller gotta ell no sånnt!

 

Det er den med båten som snur bare fordi de har glemt og kjøpe youghurt og med den bussen som snur og alt det der!

Endret av square
Lenke til kommentar
Hørte for lenge siden en hip hop-låt som jeg tror var av en gruppe som het Harlem(mulig den het noe mer enn det også). Litt "old-school" rap låt. Om noen kan si bekrefte/avkrefte navnet på gruppa og evt. nevne noen av deres mer kjente sanger hadde det vært fint.

9464795[/snapback]

 

Kan det være Mase's gruppe Harlem World? Her finner du de mest kjente sangene dems.

9465114[/snapback]

Tror ikke det var den da jeg ikke fant sangen jeg leter etter der. Det er en mulighet at det var harlem i sangtittelen.

9465275[/snapback]

Jim Jones - So Harlem? http://www.youtube.com/watch?v=iersY2ll78k

Immortal Technique - Harlem Streets?

Eller Cam'Ron - Harlem Streets?

Lenke til kommentar

Noen som har teksten til den sangen de synger i episode 1 av Band of Brothers når de springer opp det fjellet?

 

edit:

Fant originalen men ikke den de bruker i serien.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
originalen:

"We're Colonel Johnson's Troopers

 

We're fighters of the Night

 

We're dirty sonsabitches

 

We'd rather fuck than fight!

 

Hi-Dee, Hi-Dee, Christ Almighty,

 

Who in the Hell are WE?

 

Rim-Ram, Gawd Damn, Parachute Infantry"

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Ok, leter etter en dance/techno/trance sang. Litt blandet sjanger.

 

Det er en mannestemme med en nogenlunde lik beat hele veien, men mye fart.

 

Teksten er så vidt jeg hørte bare : "it's all you need" og dette sier han MANGE ganger gjennom låta. Har googlet en del, men uten hell.

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
1:12 i dette klippet så begynner han på en ny sang. Klarer ikke å skjønne hva han sier, skulle gjerne googlet lyrics men men.  Navn på sang og artist anyone? 

9441288[/snapback]

 

  Yoshimoto - Du What U Du (Trentemoller mix)    Edit: Ble visst litt rot med quotingen.. 

9468148[/snapback]

takker ;)

 

 

@ koffe

Dj Antoine - All We Need

 

Nytt spm, samme film som forgje gang (denne)

Bare litt senere, sangen etter faktisk. 1:27 ca.

Endret av DiscoBoB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...