Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Var på vors hos noen som kjenner noen jeg kjenner her i går. Og så spilte de en sang som jeg synes er dritfet, men jeg aner ikke hvem som har laget den og hva den heter. Den går vel under kategorien rock, og refrenget går noe ala dette:

"oh gimme, gimme, gimme, gimme! ah-ah-ah-ah-ah-ah..."

 

Sikkert 100% skrivefeil da jeg ikke har fått med meg hva de faktisk sier, men hvis noen skjønner hvilken sang jeg er ute etter, hadde det vært supert! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var på vors hos noen som kjenner noen jeg kjenner her i går. Og så spilte de en sang som jeg synes er dritfet, men jeg aner ikke hvem som har laget den og hva den heter. Den går vel under kategorien rock, og refrenget går noe ala dette:

"oh gimme, gimme, gimme, gimme! ah-ah-ah-ah-ah-ah..."

 

Sikkert 100% skrivefeil da jeg ikke har fått med meg hva de faktisk sier, men hvis noen skjønner hvilken sang jeg er ute etter, hadde det vært supert!  :)

9459064[/snapback]

 

Narada Michael Walden - Gimme gimme gimme er den eneste jeg kopmmer på

Endret av Footy
Lenke til kommentar
Var på vors hos noen som kjenner noen jeg kjenner her i går. Og så spilte de en sang som jeg synes er dritfet, men jeg aner ikke hvem som har laget den og hva den heter. Den går vel under kategorien rock, og refrenget går noe ala dette:

"oh gimme, gimme, gimme, gimme! ah-ah-ah-ah-ah-ah..."

 

Sikkert 100% skrivefeil da jeg ikke har fått med meg hva de faktisk sier, men hvis noen skjønner hvilken sang jeg er ute etter, hadde det vært supert!  :)

9459064[/snapback]

 

Narada Michael Walden - Gimme gimme gimme er den eneste jeg kopmmer på

9459318[/snapback]

 

Hehehe, nei var nok ikke den! Sangen jeg leter etter er helt annerledes. Rock/punk opplegg. I tillegg tror jeg den er ganske ny. Som sagt vet jeg ikke akkurat hva de faktisk sier, så "gimme" er sikkert feil. Men de sier den samme setningen om og om igjen i refrenget, bare at jeg lurer på om de bytter ut ordet jeg kalte "gimme" for hver gang de repeterer den. Flere forslag? :hmm:

Lenke til kommentar
Da har jeg igjen klart og få en sang på hjernen men som jeg bare husker deler av. Husker også litt av musikkvideoen der er det en jente som plystrer. Det er vel egentlig ikke en sang men en låt, husker ingen synging. Men det er en del plystring i den. Har hørt den på jobb og ute på byen. noen som vet?

9429595[/snapback]

Endelig!. Etter flere timer med irritasjon over å ikke huske melodien fant jeg den.

 

Minimalistix - Whistling Drive 2007

9458612[/snapback]

 

Hvor kommer plystringa fra? Har hørt den før, men kommer ikke på hvor. Frustrerende å ikke huske sånt.

Lenke til kommentar
For en stund siden hadde jeg en remix av denne sangen: http://www.moviemusic.com/audio/edge_1.mp3

 

Noen som veit hva den remixen heter??

9176042[/snapback]

Vet du hva den sangen heter? Kan virke som om at du vet hva orginalen heter, men ikke remixen. Blir gal snart :)

9177878[/snapback]

 

Det klippet der er fra filmen The Edge, og sangen heter Lost in the wind.. Veit ikke helt hva artisten heter da.. Men om du søker litt etter soundtracket fra den filmen, så finner du det sikkert..

 

Men er det noen som veit hva remixen heter??

9180784[/snapback]

 

ENDELIG... Fant ut av det når jeg blåste støv av den gamle maskinen min..

 

Unicorn - Obsession Forever.. Noe jeg synes er merkelig at ingen kunne svare på, da denne sangen jo er kjempe kjent.. Men men.. Nå kan jeg endelig sove om natta, og dama slipper maset over at jeg ikke klarer å finne sangen... :D

Lenke til kommentar
Var på vors hos noen som kjenner noen jeg kjenner her i går. Og så spilte de en sang som jeg synes er dritfet, men jeg aner ikke hvem som har laget den og hva den heter. Den går vel under kategorien rock, og refrenget går noe ala dette:

"oh gimme, gimme, gimme, gimme! ah-ah-ah-ah-ah-ah..."

 

Sikkert 100% skrivefeil da jeg ikke har fått med meg hva de faktisk sier, men hvis noen skjønner hvilken sang jeg er ute etter, hadde det vært supert!  :)

9459064[/snapback]

Kanskje A perfect circle - gimme gimme gimme

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...