Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger hjelp til og finne en sang som er på sesong 1 av sopranos, den er i den episoden når di reiser til Italia. Det er en mann som synger, på italiensk tror jeg, opera eller noe sånt. Må finne navne på den ;)

9445019[/snapback]

For det første reiser de til Italia i sesong 2. Og du kan finne hvilken musikk de bruker i hver episode på den offisielle hjemmesiden til serien.

 

http://www.hbo.com/sopranos/music/episode17.shtml

 

Noen som vet hva themet som brukes i traileren til Beowulf heter/hvor det er tatt fra? Vet jeg har hørt det før.

9410202[/snapback]

Den samme musikken er med i filmen 28 Weeks Later. Kanskje du kan finne det ut ved å sjekke ut filmmusikken?

 

EDIT: Jeg fant det ut: http://en.wikipedia.org/wiki/In_the_House_-_In_a_Heartbeat

9410560[/snapback]

 

 

Noen som vet  hva musikken i denne traileren heter?

 

Clicky

 

:)

9441050[/snapback]

9445297[/snapback]

Det er ikke samme sangen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Trodde ikke pavarotti skrev, trodde han bare sang. Uansett, hvis det er en av de mest kjente kan du jo søke og lytte litt på youtube, så kanskje det plutselig ringer en bjelle.

9443950[/snapback]

Samme det. :p Det er iallefall en veldig kjent opera-sang og jeg vet at han har sunget den!

Lenke til kommentar

Alle kjenner sangen, de fleste kan mye av den, men jeg og de jeg har rundt meg her klarer ikke å huske hva den heter. Den mest kjente strofen er vel:

 

"Livet er ikke det værste man har og om litt er kaffen klar."

 

Det er jo en dansk sang, jeg tror den heter noe med Svante eller noe slikt, men det er sikkert en glup forumbruker som husker tittelen. Tenkte jeg skulle prøve å lære den på gitar, men da er det jo lurt å ha hele teksten og noen grep å gå etter.

Lenke til kommentar
"you don't have to be rich to be my girl, you don't have to cool to rule my world"

9446673[/snapback]

Prince - "Kiss".

 

"Livet er ikke det værste man har og om litt er kaffen klar."

9446705[/snapback]

Povl Dissing - "Om Lidt Er Kaffen Klar (Svantes Lykkelige Dag)"

 

Søk på tekstsnuttene neste gang, da. ;)

Endret av johnj
Lenke til kommentar
"you don't have to be rich to be my girl, you don't have to cool to rule my world"

9446673[/snapback]

Prince - "Kiss". Det er ikke den, sangen jeg er ute etter er laget på et cover av prince, men tall for forslaget :)

 

"Livet er ikke det værste man har og om litt er kaffen klar."

9446705[/snapback]

Povl Dissing - "Om Lidt Er Kaffen Klar (Svantes Lykkelige Dag)"

 

Søk på tekstsnuttene neste gang, da. ;)

9446830[/snapback]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Hvis det er noen som husker den reklamen om GE-kapital hvor en mann har en hånd for øyet, og går ned til stuen å titter på tv'en, men den forandret seg ikke etter han flytta hånda fra øyet, men når han kom til garasjen stod det en mc. Noen som vet hvilken sang det spilles i den reklamen?

9429312[/snapback]

 

BUMP

 

Tror refrenget starter med "If i .. "

Lenke til kommentar
Hvis det er noen som husker den reklamen om GE-kapital hvor en mann har en hånd for øyet, og går ned til stuen å titter på tv'en, men den forandret seg ikke etter han flytta hånda fra øyet, men når han kom til garasjen stod det en mc. Noen som vet hvilken sang det spilles i den reklamen?

9429312[/snapback]

 

BUMP

 

Tror refrenget starter med "If i .. "

9449338[/snapback]

 

 

Refrenger går vel omtrent slik "maybe I will, maybe I won`t" et eller annet? Husker reklamen, men vet ikke sangen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Refrenger går vel omtrent slik "maybe I will, maybe I won`t" et eller annet? Husker reklamen, men vet ikke sangen

9449440[/snapback]

 

Ja.. Har prøvd å google litt men fant ikke noe =/

Lenke til kommentar
Noen som vet hva er det er som spilles i denne emogreia?

9451464[/snapback]

 

 

Jepp, vet svaret. Det hadde du også gjort hadde du tatt deg bryet med å lese kommentarene til klippet.

 

 

Ja, vet det er mange kommentarer, men tok meg i underkant av 3 minutter å finne svaret.

 

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
the song is called: Meo Blodnasir by:Sigur Ros
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...