Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hva sangen som tv2 brukte i tour de france introen i år heter? Mener det er ett norsk band og de har vært lista på p3. Husker ikke noe tekst..

har du en link som vi kan høre? jeg har dessverre aldri sett på Tour De France, men hvis det er et norsk bandt som har blitt spilt på p3 kan jeg nesten garantert hvilken sang det er :)
Lenke til kommentar

Nei, har prøvd å finne noe på tv2.no men har ikke funnet noe.. Leitet gjennom spillelistene til p3 også men hjepler så lite når jeg ikke husker mere enn akkurat det lille de brukte på tv2 ;) men den kan ikke være så gammel, de spilte den hvertfall på p3 på seinsommeren- høsten...

Lenke til kommentar

Hei, ser etter en spesiell sang som pluteslig dukket opp i huet mitt i dag.

 

Det er en joikesang, som er fra rundt 90-tallet, og den går noe i denne duren:

 

Heeeeiilåååiååååååå, ååååeilieeiiiåååååååå, eåiåilåiåliåååååååå'aaaa-åilååååiåååååååå.

 

Den var på radio osv, og det kan ikke ha vært så mange av dem. Vær så snill å hjelp meg :)

Lenke til kommentar

Hei, ser etter en spesiell sang som pluteslig dukket opp i huet mitt i dag.

 

Det er en joikesang, som er fra rundt 90-tallet, og den går noe i denne duren:

 

Heeeeiilåååiååååååå, ååååeilieeiiiåååååååå, eåiåilåiåliåååååååå'aaaa-åilååååiåååååååå.

 

Den var på radio osv, og det kan ikke ha vært så mange av dem. Vær så snill å hjelp meg :)

 

enigma - return to innocence?

Lenke til kommentar

Dette er vel nesten håpløst men prøver for det. Har irritert meg over dette siden sommerferien. Lurer på hva sangen i dette klippet heter. Regner med at det er fra et band som var på warped tour i 2012 men er usikker ettersom jeg ikke kjenner den igjen.

Eg er så ny her,at eg skriver berre for å trene på dette forumet.Spesielt interessert i musikk,låtar,spillister,alt vedr.musikk og spotify.

Eg er veldig takknemlig,dersom nokon gir meg ein tilbakemelding på den beste måten å læra skriva innlegg og å starta nye tema og tråder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...