Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tine har en reklame der en fyr sitter og spiser yoghurt på en trapp og plutselig dukker hans yngre jeg opp.

 

På slutten av reklamen spilles en sang med teksten "we had all the time in the world". Jeg har hørt sangen før, men husker verken navn eller hvem som synger den. Jeg har googlet meg blå, men er ikke i stand til å finne den. Noen som har peiling?

Lenke til kommentar

Tine har en reklame der en fyr sitter og spiser yoghurt på en trapp og plutselig dukker hans yngre jeg opp.

 

På slutten av reklamen spilles en sang med teksten "we had all the time in the world". Jeg har hørt sangen før, men husker verken navn eller hvem som synger den. Jeg har googlet meg blå, men er ikke i stand til å finne den. Noen som har peiling?

 

Prøv å google "we had all the time in the world tine yoghurt". Da dukker det opp en vyoutubevideo med navn "Reklamefilm TINE Yoghurt - Smaken du har vokst opp med_«Kul»". Trykk på den, les de øverste kommentarene. Kjempevanskelig.

Endret av Video Girl
Lenke til kommentar

Slenger ut tre forslag, men føler det er et skudd i blinde. De har i alle fall litt hes vokal:

 

 

Dry the River - New Ceremony

Radical Face - Ghost Towns

Radical Face - Welcome Home

 

Mitt beste forslag til deg er å høre mer på P3 og se gjennom siste 400 spilte låter og sjekke den lista opp mot Spotify/youtube.

Tenkte med en gang på denne her: []

[/media]

kanskje litt for kjent?

aner ikke om dette er noe p3 fortsatt spiller, men siden en "hunch" er akseptert, prøver jeg:

Ricochets - The Ghost Of Our Love

Takker nok en gang for forslagene. I tilfelle dere døde av nysgjerrighet over hva jeg prøvde å forklare så hørte jeg sangen av alle ting i en butikk tidligere i dag. Whippa ut telefonen, lasta ned Sound Hound (teknologi &--#60;3) og fikk tagga den.

 

*drumwhirl*

Awolnation - Sail

 

http://www.youtube.com/watch?v=PPtSKimbjOU

Endret av LtdEdFred
Lenke til kommentar

Jeg leter etter en sang som jeg hørte på Circus i Trondheim (i kveld, og sikkert en sang som blir spilt ganske ofte der). Type hard rock/metal, og jeg trodde at to av ordene som forekom i nærheten av hverandre i refrenget var fascination og destination. Jeg tror ikke dette stemmer, ettesrom jeg ville fått noen furnuftige svar på google med det. Noen som har forslag?

Lenke til kommentar

Slenger ut tre forslag, men føler det er et skudd i blinde. De har i alle fall litt hes vokal:

 

 

Dry the River - New Ceremony

Radical Face - Ghost Towns

Radical Face - Welcome Home

 

Mitt beste forslag til deg er å høre mer på P3 og se gjennom siste 400 spilte låter og sjekke den lista opp mot Spotify/youtube.

Tenkte med en gang på denne her: []http://www.youtube.com/watch?v=tdVAqxNLXiw[/media]

kanskje litt for kjent?

aner ikke om dette er noe p3 fortsatt spiller, men siden en "hunch" er akseptert, prøver jeg:

Ricochets - The Ghost Of Our Love

Takker nok en gang for forslagene. I tilfelle dere døde av nysgjerrighet over hva jeg prøvde å forklare så hørte jeg sangen av alle ting i en butikk tidligere i dag. Whippa ut telefonen, lasta ned Sound Hound (teknologi &--#60;3) og fikk tagga den.

 

*drumwhirl*

Awolnation - Sail

 

http://www.youtube.com/watch?v=PPtSKimbjOU

 

Hvis du hadde husket ordet så hadde jeg tatt den med en gang :p

Lenke til kommentar

Hei gutta. Jeg var på Seigmenkonsert på Hulen på søndag som var. 30.09. Noen andre her inne var kanskje det. Jeg er på jakt etter en sang de spilte omtrent midt i konserten. Jeg var på tiden både i baren og på toalettet og hørte dermed bare sangen fra bakgrunnen av. Men den skilte seg virkelig ut fra resten av sangene de spilte den kvelden. Den var spesiell og unik og minnet meg virkelig om en slags operaaktig sak. Jeg var til og med usikker på om det var Alex som sang, men jeg skal ikke påstå noe. Det var en ganske rolig og "treg" låt, men likevel overdrevent vakker. Virkelig, virkelig spesiell. Men jeg aner virkelig ikke hva den heter. Jeg har vært gjennom hver eneste låt de har på Spotify og jeg tror ikke det er den. Jeg snakket med en kar som jeg vet var der og han svarte "det var nok opera det", men har ikke hørt noe fra han siden. Har Seigmen en sang som heter Opera? What?

Lenke til kommentar

Hei gutta. Jeg var på Seigmenkonsert på Hulen på søndag som var. 30.09. Noen andre her inne var kanskje det. Jeg er på jakt etter en sang de spilte omtrent midt i konserten. Jeg var på tiden både i baren og på toalettet og hørte dermed bare sangen fra bakgrunnen av. Men den skilte seg virkelig ut fra resten av sangene de spilte den kvelden. Den var spesiell og unik og minnet meg virkelig om en slags operaaktig sak. Jeg var til og med usikker på om det var Alex som sang, men jeg skal ikke påstå noe. Det var en ganske rolig og "treg" låt, men likevel overdrevent vakker. Virkelig, virkelig spesiell. Men jeg aner virkelig ikke hva den heter. Jeg har vært gjennom hver eneste låt de har på Spotify og jeg tror ikke det er den. Jeg snakket med en kar som jeg vet var der og han svarte "det var nok opera det", men har ikke hørt noe fra han siden. Har Seigmen en sang som heter Opera? What?

Send en PM til brukeren Datasmurf her inne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...