Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Halloo, trenger seriøs hjelp! Har surfet på nettet etter denne dama i 2 timer.

 

Jeg leter etter en dame som har en litt sjelden stemme. Hun var på en bilreklame i 2009 eller 2010 og jeg husker at jeg digget hun! Fant hun på youtube. Det eneste jeg husker fra denne dama var at sangene hennes var avbildet med albumcoveret på youtube, og hun hadde et litt kinesisk lignende fargerikt cover. Det jeg også husker er at hun sang noe om gun, shoot eller shot, noe med drap og en annen livlig sang. PLIS hjelp meg og finne hun!

 

Hun kan ligne litt på Laleh sånn som hun ser ut på sitt cover! :)

når jeg tenker meg om så kan det ha vært noe med fire hun sang, ikke gun, shoot osv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjelp! Trenger seriøst litt hjelp. Er en sang jeg lurer på hva heter, har egentlig veldig lite info om den. På arbeidsplassen er jeg jobbet forrige uke var det noen folk fra litauen trur jeg det var, de spilte en cd, som de hadde denne sangen på. Og i helga når jeg var i sverige, hørte jeg også en som hadde denne sangen på mobilen..

 

Men som sagt, vet lite om denne sangen.. Det var ikke norsk, svensk eller engelsk eller noe slikt. Trur jeg. Mulig polsk, de sang noe ala corva, curva eller noe slikt i refrenget. En mann som sang. Var lissom litt sånn musikk man hører på diskotek eller lignende, med noe contry eller hva jeg skal si... Har prøvd alle måter for å finne den sangen, men uten hell. Så nå tok jeg steget for å høre i denne tråden. Og håper såååå inderlig at noen kan hjelpe meg. Kom med tips! Er desperat snart nå.. Hehe

Lenke til kommentar

Ingen som har en eneste anelse? Selv er jeg helt blank desverre

 

Hjelp! Trenger seriøst litt hjelp. Er en sang jeg lurer på hva heter, har egentlig veldig lite info om den. På arbeidsplassen er jeg jobbet forrige uke var det noen folk fra litauen trur jeg det var, de spilte en cd, som de hadde denne sangen på. Og i helga når jeg var i sverige, hørte jeg også en som hadde denne sangen på mobilen..

 

Men som sagt, vet lite om denne sangen.. Det var ikke norsk, svensk eller engelsk eller noe slikt. Trur jeg. Mulig polsk, de sang noe ala corva, curva eller noe slikt i refrenget. En mann som sang. Var lissom litt sånn musikk man hører på diskotek eller lignende, med noe contry eller hva jeg skal si... Har prøvd alle måter for å finne den sangen, men uten hell. Så nå tok jeg steget for å høre i denne tråden. Og håper såååå inderlig at noen kan hjelpe meg. Kom med tips! Er desperat snart nå.. Hehe

Lenke til kommentar

prøvde å leite litt etter sangen din, fant ikke noe akkurat nå, men jeg fant derimot ut at Tone Damli er på top 10 lista i Litauen as we speak, haha

 

haha, det er jo noe da ;) hehe :p

Idag så prøvde jeg å få snakket litt med han ene ifra litauen, men vi forsto ikke hverandre helt trur jeg. Men fikk ihvertfall navnet på en annen tøff sang:

http://www.youtube.com/watch?v=rwDLu_u2GHI

 

Men er som sagt ikke den jeg leter etter, men noe ala den etter hva jeg kan huske... Har sjekket andre diverse sanger ifra lignende grupper, uten hell....

Lenke til kommentar

Her er den egentlige versjonen jeg har hørt

 

 

Edit: har nå lastet ned omkring 20 forskjellige versjoner av denne sangen. Søkte på google og fant en side med mange forskjellige versjoner som man bare kunne laste ned.

Idag er helt klart google min venn

 

Dj hazel - i love poland ;)

 

Takk til dere som prøvde å hjelpe forresten

Endret av lasse958
Lenke til kommentar

Halloo, trenger seriøs hjelp! Har surfet på nettet etter denne dama i 2 timer.

 

Jeg leter etter en dame som har en litt sjelden stemme. Hun var på en bilreklame i 2009 eller 2010 og jeg husker at jeg digget hun! Fant hun på youtube. Det eneste jeg husker fra denne dama var at sangene hennes var avbildet med albumcoveret på youtube, og hun hadde et litt kinesisk lignende fargerikt cover. Det jeg også husker er at hun sang noe om gun, shoot eller shot, noe med drap og en annen livlig sang. PLIS hjelp meg og finne hun!

 

Hun kan ligne litt på Laleh sånn som hun ser ut på sitt cover! :)

Jeg prøver meg: Alex Winston.

 

Hun hadde låta "Choise Notes" i en Hyundai-reklame for noen år siden. Knallbra musikk, spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...