Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva en sang heter, den ble spilt på radio P5 Bergen klokken 12:00 idag. Mener den hadde noe med "love" både som navn og ble nevnt en del i sangen. Men som de elendige programlederne aldri greier, så er det å si navnet på sangen klart og tydelig.

 

Jeg kan enkelt identifisere sangen, dersom den blir foreslått.

Hva slags sjanger var det?

 

Finnes jo omtrent en milliard sanger som handler om "love".

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Nei, det er ikke denne.

 

I sangen som jeg er ute etter så er det en mann som synger, og det er rytme. Rytmen er noe slikt som dette: dyn dyn dyn, noe stemme, deretter rytme igjen. Så blir ordet "Love" brukt mye. Tror også "lady" eller "lada" var med i tittelen. Men det var utydelig når programleder snakket.

 

Dersom noen hørte på denne kanalen klokken 12:00 idag så vet de nøyaktig hvilken sang det er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Ikke den heller.

 

Sendte epost til radiokanalen, og fikk svar. Sangen er som følgende:

 

Modjo - Lady (Hear Me Tonight)

 

Edit: oppdatering.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Hei er ute etter en technolåt det er lenge siden jeg har hørt, og problemet er som vanlig at jeg verken husker melodi, eller artist. Og svært lite av handling og tekst. Ihvertfall hørte jeg på den kanskje i år 2006 til 2007, som det står over er det en technolåt og inneholder noe svensk tekst. Det bittelille jeg husker fra handlingen er noe med militæret eller "armeén" som det blir sunget i sangen. I den sammenheng som "vil ikke i armeén" "men blir hentet inn" noe i den duren der. Synges liksom på en trist måte som kan likne den i (fågelen roger) Svært vanskelig å forklare noe, når man husker så lite, så takker for den hjelp jeg kan få! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hva heter den stygge sangen på strippeklubben i filmen Arme Riddere? Bakgrunnlyden jeg sikter til er den du hører når de er på strippeklubben med alle de dukkene.

Lenke til kommentar

Hei er ute etter en technolåt det er lenge siden jeg har hørt, og problemet er som vanlig at jeg verken husker melodi, eller artist. Og svært lite av handling og tekst. Ihvertfall hørte jeg på den kanskje i år 2006 til 2007, som det står over er det en technolåt og inneholder noe svensk tekst. Det bittelille jeg husker fra handlingen er noe med militæret eller "armeén" som det blir sunget i sangen. I den sammenheng som "vil ikke i armeén" "men blir hentet inn" noe i den duren der. Synges liksom på en trist måte som kan likne den i (fågelen roger) Svært vanskelig å forklare noe, når man husker så lite, så takker for den hjelp jeg kan få! :)

 

Høres ut som Markoolio med "Jag orkar inte mer"

Lenke til kommentar

Litt usikker på kva denne sangen heiter. Men det filmen handler om er arbeidere på enten en oljerigg eller noe lignende der man ser folk som arbeider og folk som diskutere tegninger og sikkert planene fremmover. Sanger er på norsk og er svart/kvitt film. Noen som veit kva eg vil fram til?

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...