Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klikker snart. har hatt en sang på hjernen i over en uke nå, men finner ikke ut hva den heter.

Det er en partysang, tror den var ganske populær i 2011 og nå i begynnelsen av 2012. Jeg har bare hørt en del av den, der hvor ingen synger, bare den pipelyden som nesten alle partysanger har for tiden :hmm: Forslag til partysanger? hører ikke på sånn musikk, så jeg har ikke peiling på hvor jeg skal begynne engang! :ermm:

Lenke til kommentar

Klikker snart. har hatt en sang på hjernen i over en uke nå, men finner ikke ut hva den heter.

Det er en partysang, tror den var ganske populær i 2011 og nå i begynnelsen av 2012. Jeg har bare hørt en del av den, der hvor ingen synger, bare den pipelyden som nesten alle partysanger har for tiden :hmm: Forslag til partysanger? hører ikke på sånn musikk, så jeg har ikke peiling på hvor jeg skal begynne engang! :ermm:

http://www.youtube.com/watch?v=-d6b1yn-YhQ

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Jeg leter etter en sang jeg hørte på fest og som jeg veit at jeg har hørt før.

 

De som synger er helt klart latin amerikanere, i den filmen jeg så så spiller de live og da står det en hel haug damer og digger de så sinnssykt. De fleste ganske fine.

 

Sangen er typisk dårlig boyband-pop, har den ene delen av melodien på hjernen og jeg må finne ut hva sangen heter. Er klar over at dette er utrolig vagt, men kanskje noen kan hjelpe.

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en sang jeg hørte på fest og som jeg veit at jeg har hørt før.

 

De som synger er helt klart latin amerikanere, i den filmen jeg så så spiller de live og da står det en hel haug damer og digger de så sinnssykt. De fleste ganske fine.

 

Sangen er typisk dårlig boyband-pop, har den ene delen av melodien på hjernen og jeg må finne ut hva sangen heter. Er klar over at dette er utrolig vagt, men kanskje noen kan hjelpe.

Er ikke denne vel?

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Noen som vet hva sangen som ble brukt i "Berserk mot Sydpolen" under oppholdet i Kamtsjatka heter?

 

Altså den sangen som er "typisk russisk" og hvor "Kamtsjatka" blir repetert.

 

Takk! :)

Denne?

Nå laget jeg meg bruker bare for å svare deg :p men jeg brukte sykt mange timer på å finne den selv så jeg ville gjerne dele den :D

 

Og så bruker jeg så lang tid på å svare! Titusen takk :)

Lenke til kommentar

Hei!

På vei til jobb i dag hørte jeg en sang på radioen. Enten var det på Energy, P5 eller Radio1, husker ikke helt. Klokken var ca 08:25. De sang noe med "step," kunne nesten høres ut som en norsk artist/gruppe a la rap/hip hop eller litt pop. Noen som vet? :) Snakk om Bergen her, ikke Oslo ;)

Lenke til kommentar

Lurer på hva jeg ganske nettopp så på MTV HD var for noe.

 

Det var live konsert, elektronisk musikk, med en kvinnelig vokal (dama var ikke på konserten, men i musikken) De hadde en front man som sto på scena og gira publikum, han hadde ganske langt hår, rasta fletter, og han fikk publikum til å sette seg ned, og chille litt før de tok siste sang, hvor de sang noe med: I dont even notice, flere ganger.

 

I følge program schedule var det MTV LIVE: ISLE OF MTV 2011 HIGHLIGHTS. som var på tv da. uten at jeg klarer å finne frem til bandet.

Lenke til kommentar

På videoen helt nederst i saken (Videoen hvor han duden trener på trikset) så starter det en sang på 00:48, navn? :) (Dubstep sangen ja)

 

www.vg.no/sport/snowboard/artikkel.php?artid=10069533

 

INGEN som kan hjelpe meg?

 

Du kunne ha hjulpet deg selv ved å sett ferdig videoen.

Andrew W.K. - Syrups pon mi waffle

Andrew W.K. - Piano Cricket 2

Henning Andersen - Dead Forest Burning

 

En av disse, regner med det er den øverste.

 

Desverre er det ikke mulig å finne den noen plass, kanskje han lagde den kun for denne videoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...