Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leter etter en kjærlighets sang, prøvd å google mye av teksten, men det kommer ikke noe opp så kanskje jeg husker litt feil. Det er ei dame som synger. Teksten er i vertfall noe som dette:

 

You never speak/talk, cus you know i don't want you to, yeah you do.

 

Også er refrenget noe som: Just me/you .... også noe mer. Tror også hun synger noe om mistake og "I made a choice" dundudn ....yeah. Noen som kan hjelpe meg? Trodde sangen var ganske kjent, men kanskje jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Den begynner med en form for gitarspilling, er sånn gammel techno/trance eller dance låt.. åsså begynner den med en kar som synger oh oh wey oh med litt redigert stemme så *gitarspilling* ooh oh wey oh! igjen.. den er nok litt gammel! noen som har peiling?

 

apollo 440 - aint talking bout dub?

 

Nei, er ikke den.. Er en mer fjortis-aktig sang. Om man kan si det på den måten :p Men takk for forslaget!

Lenke til kommentar

Vel, litt vannskelig å tyde utifra bokstaver men:

 

Lissom det er en sang som en person synger gjentatte ganger etter hverandre:

 

ææææææÆÆÆÆÆÆæææææÆÆÆÆÆÆÆÆÆæææææÆÆÆÆÆÆ

 

Noe i den during, nei trur ikke det er rock. høres mer ut som pop eller noe lignende. Lol vannskelig å tyde, Men ble brukt under en fotballcup derfor fikk jeg aldri vite hva den egentlig het.

 

Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Vel, litt vannskelig å tyde utifra bokstaver men:

 

Lissom det er en sang som en person synger gjentatte ganger etter hverandre:

 

ææææææÆÆÆÆÆÆæææææÆÆÆÆÆÆÆÆÆæææææÆÆÆÆÆÆ

 

Noe i den during, nei trur ikke det er rock. høres mer ut som pop eller noe lignende. Lol vannskelig å tyde, Men ble brukt under en fotballcup derfor fikk jeg aldri vite hva den egentlig het.

 

Hva tror dere?

 

du sier at det kanskje ikke er rock. men eneste sangen jeg kommer på er immigrant song:

 

http://www.youtube.com/watch?v=nBmueYJ0VhA

Lenke til kommentar

Ok, her er en vanskelig en til dere som er glad i Rock!

 

Jeg leter etter en meget kjent rock-sang som jeg ikke kan navnet eller bandet på.

 

* Sangen er temmelig lik Smells like teen spirit - Nirvana

* Sangen er en eldre sang, garantert før 2005!

* Sangen har et rask tempo, kan minne veldig mye om The Offspring og/eller Lenny Kravitz tempo/rytme messig.

* Mannlig vokalist og mye el-gitar

 

Artister/band dere kan utelukke:

 

*Nirvana

*Lenny Kravitz, det ligner veldig mye, så kan ikke utelukke det helt!

*Blink 182

*The Offspring

*ZZ Top

*Billy Idol

*Motorhead

*Lostprophets

*Nickelback

*Airbourne

*Bruce Springsteen

*Bryan Adams

*ACDC

 

 

Dette er et skudd i mørke føler jeg, men jeg håper noen kan gi meg noen forslag. Skal godt gjøres å tippe riktig sang med så lite info, men jeg håper på det beste.

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Leter etter en kjærlighets sang, prøvd å google mye av teksten, men det kommer ikke noe opp så kanskje jeg husker litt feil. Det er ei dame som synger. Teksten er i vertfall noe som dette:

 

You never speak/talk, cus you know i don't want you to, yeah you do.

 

Også er refrenget noe som: Just me/you .... også noe mer. Tror også hun synger noe om mistake og "I made a choice" dundudn ....yeah. Noen som kan hjelpe meg? Trodde sangen var ganske kjent, men kanskje jeg tar feil.

 

Om det er en kjærlighetssang er jeg litt usikker på, aldri tenkt på den som det men så har jeg ikke tolket teksten så veldig heller. Men er uansett rimelig sikker på at det er Twisted Little Star med Bertine Zeltlitz du mener.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Q3X4Wx-Wh-g

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...