Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, godt mulig denne tråden er feil plassert, men pytt pytt.

 

På NRK de siste dagene har det gått en reklame for dette nye programmet som startet på NRK i går. I reklamen synger han en eller annen sang på norsk. Men et per ganger i reklamen kommer det noen få sekvenser av en engelsk en. Noen som vet navnet på denne? Teksten var vanskelig å høre.

Lenke til kommentar

Ganske kjent sang, som jeg har hørt haugevis av ganger før. Kommer selvfølgelig ikke på navnet, så legger ut en video fra årets Idol, mens jeg prøver å google meg fram til den:

http://www.youtube.com/watch?v=j4PWzzemjY4

 

Edit: Sangen starter helt i slutten, litt før 3:00

Edit2: Tok mer tid å skrive dette innlegget enn å google meg fram til navnet lol: Håkan Hellström - River en vacker dröm

Endret av Skinkestek
Lenke til kommentar

Jeg lurer på hva en sang heter, jeg husker ikke navnet på den eller teksten men det eneste jeg husker er hvordan musikk videoen gikk. Du ser hele bandet stå inne i et rom som kan se ut som en stue, hele rommet blir ødelagt og vi ser at ting knuser fordi noen skyter hull i veggene, det hele ender med at han som synger blir skutt i hodet. Det er det jeg husker, google var ikke til hjelp, noen som kan kjenne igjen dette å vite hva slags sang eller band det er snakk om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...