Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm... det er en låt som het "kjære du" eller noe sånt no. Hørte den for noen mnd siden i en klubb og har hørt den et par ganger igjen... Høres ut som det er en dansk dancelåt ellerno? Noen som vet hvilken artist jeg snakker om?

 

Det er sikkert noe fra Medina eller Rasmus Seebach

 

Vet ikke hva jeg snakket om, men ja, du hadde helt rett. Det var Rasmus Seebach - Natteravn jeg siktet til. Takk så meget. :)

Lenke til kommentar

Hei,

 

for en kort stund tilbake var det en fransk sang som var veldig populær i andre europeiske land som ble brukt mye på diskoteker. Den er sunget av en mann og er nesten som rap men i slower tempo, han sier masse på fransk også er det den musikken som skaper kul stemning. Det er veldig livlig musikk og man får lyst til å danse....

 

Vet dere hvilken musikk jeg snakker om?

Lenke til kommentar

Hei,

 

for en kort stund tilbake var det en fransk sang som var veldig populær i andre europeiske land som ble brukt mye på diskoteker. Den er sunget av en mann og er nesten som rap men i slower tempo, han sier masse på fransk også er det den musikken som skaper kul stemning. Det er veldig livlig musikk og man får lyst til å danse....

 

Vet dere hvilken musikk jeg snakker om?

Høres ut som det kan være Stromae - Alors On Danse.

 

Lenke til kommentar

Okeii, hørte en sang på brun og blid radioen her i stad og vil gjerne finne ut hvilken sang det er.. husker veldig lite av den men var på norsk og de sang noe om å svømme med/blant(?) fiskene, og noe med fuglene.. Veldig lite info, jeg vet - men noen som har peiling?

Lars Vaular Feat. John Olav Nilsen - Som i En Siste Dans

 

 

Åh der var den! Tusen takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...