Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skre tidligere i posten om en sang men ingen svarte så jeg prøver igjen..

 

hørte nettopp en sang på radioen.. vet ikke hvilken kanal.. men virker til å være en veldig ny sang..

 

det var en dame som sang,, og refrenget låt noe med... tonight is the night osv... husker ikke akkurat teksten videre.. men noen som vet??? måå bare vite det:p

 

takk

Lenke til kommentar

det var en dame som sang,, og refrenget låt noe med... tonight is the night osv... husker ikke akkurat teksten videre.. men noen som vet??? måå bare vite det:p

Samsaya - Superhero mest sannsynlig.

 

Selv leter jeg etter en rock/pop sang som går på radioen for tiden (Har prøvd P3 sine spillelister uten hell og flere google søk) hvor en mann i ganske høy tone synger noe slikt som "I'm playing with the dangerous **** (game?) again" i refrenget.

 

Den blir brukt i P3 sin reklame om seg selv, som blir spilt på P3 av og til.

 

(Prøver på nytt siden min forrige post havnet nederst på sist side og fikk ca. 5 minutter med levetid).

Endret av Venerable
Lenke til kommentar

det var en dame som sang,, og refrenget låt noe med... tonight is the night osv... husker ikke akkurat teksten videre.. men noen som vet??? måå bare vite det:p

Samsaya - Superhero mest sannsynlig.

 

Selv leter jeg etter en rock/pop sang som går på radioen for tiden (Har prøvd P3 sine spillelister uten hell og flere google søk) hvor en mann i ganske høy tone synger noe slikt som "I'm playing with the dangerous **** (game?) again" i refrenget.

(Prøver på nytt siden min forrige post havnet nederst på sist side og fikk ca. 5 minutter med levetid).

 

ja rett sang thankz':):))

Lenke til kommentar

Selv leter jeg etter en rock/pop sang som går på radioen for tiden (Har prøvd P3 sine spillelister uten hell og flere google søk) hvor en mann i ganske høy tone synger noe slikt som "I'm playing with the dangerous **** (game?) again" i refrenget.

 

Den blir brukt i P3 sin reklame om seg selv, som blir spilt på P3 av og til.

 

(Prøver på nytt siden min forrige post havnet nederst på sist side og fikk ca. 5 minutter med levetid).

 

Team Me - Show Me

Lenke til kommentar

Selv leter jeg etter en rock/pop sang som går på radioen for tiden (Har prøvd P3 sine spillelister uten hell og flere google søk) hvor en mann i ganske høy tone synger noe slikt som "I'm playing with the dangerous **** (game?) again" i refrenget.

 

Den blir brukt i P3 sin reklame om seg selv, som blir spilt på P3 av og til.

 

(Prøver på nytt siden min forrige post havnet nederst på sist side og fikk ca. 5 minutter med levetid).

 

Team Me - Show Me

Ahh for fucks sake, så klart. Kjenner til både bandet og sangen... Takk :)

Lenke til kommentar

En popsang som går på radioen for tiden, refrenget er unikt vil jeg si, det er en slags elektro-synth som varier veldig i tonene, den er av samme "slaget" som denne, men låter ikke helt likt : http://www.youtube.com/embed/3OnnDqH6Wj8 og hun dama synger "Yeah Yeah Yeah" i delen av sangen der refrenget er.. Spol til 2:50

 

Det er ei dame som synger i denne sangen!

Endret av The Red Knight
Lenke til kommentar

En popsang som går på radioen for tiden, refrenget er unikt vil jeg si, det er en slags elektro-synth som varier veldig i tonene, den er av samme "slaget" som denne, men låter ikke helt likt : http://www.youtube.com/embed/3OnnDqH6Wj8 og hun dama synger "Yeah Yeah Yeah" i delen av sangen der refrenget er.. Spol til 2:50

 

Det er ei dame som synger i denne sangen!

 

Avicii - Levels?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...