Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1.

Hørte en låt på radioen her en dag med et norskt band som het noe med star i seg. De synger engelsk altså. Tror sangen er ny, og er en typisk listepop hit.

 

2.

Leter også etter en annen sang som inneholder "say HOOOO, everybody say Hooooooo" eller noe i den duren. Nei, det er ikke everybody say WEY-HO-sangen :p

Dette er også en ny hit som går på radioen, og tror også det er en eller annen stor rapper er med i låta.

Kan nr. 2 være denne?

http://www.youtube.com/watch?v=NLIlM6FJZBs

 

Kan nr. 1 væra Lukestar? Dem er norske og synger på engelsk i hvertfall..

Lenke til kommentar

prøver meg igjenn:P leter etter en sang som jeg er nåkså sikker på er songet av en svensk mann og et norsk kvinnfolk, rolig å fin sang, så vitt jeg husker synger de ``det er som jeg har en sol i min sjel sometteleranneto.s.v`` ett år siden jeg hørte den, kan tenke meg sissel kjørkebø som sang elle noe sånt, veldig fin stemme hvertfall

Lenke til kommentar

Hei folkens, en liten utfordring her. Hørte en låt her om dagen, de sa noe "mad men" og noe til jeg ikke husker, det er en låt som kan høres på ved trening osv, noen som har noen idêr? vet ikke om den er "ny" eller gammal. Kom med tips til hva den heter, så finner jeg ut om det er den eller ikke :):new_woot:

 

- Marius

Lenke til kommentar

Noen som vet hva den sangen de spiller i introen til God Kveld Norge heter?

Evt noen som vet hva de sier? Er egentlig bare det som er interessant.

 

Er nok "Sensation", som det ble sagt over her.

 

finnes et klipp med svaret.

 

Slik jeg hører det er det "Sn-sei-shooOOn", hvis du skjønner :p

Endret av sebbur
Lenke til kommentar

Den begynner med en form for gitarspilling, er sånn gammel techno/trance eller dance låt.. åsså begynner den med en kar som synger oh oh wey oh med litt redigert stemme så *gitarspilling* ooh oh wey oh! igjen.. den er nok litt gammel! noen som har peiling?

 

apollo 440 - aint talking bout dub?

Lenke til kommentar

prøver meg igjenn:P leter etter en sang som jeg er nåkså sikker på er songet av en svensk mann og et norsk kvinnfolk, rolig å fin sang, så vitt jeg husker synger de ``det er som jeg har en sol i min sjel sometteleranneto.s.v`` ett år siden jeg hørte den, kan tenke meg sissel kjørkebø som sang elle noe sånt, veldig fin stemme hvertfall

 

 

Ja?

Endret av TheMartine
  • Liker 1
Lenke til kommentar

prøver meg igjenn:P leter etter en sang som jeg er nåkså sikker på er songet av en svensk mann og et norsk kvinnfolk, rolig å fin sang, så vitt jeg husker synger de ``det er som jeg har en sol i min sjel sometteleranneto.s.v`` ett år siden jeg hørte den, kan tenke meg sissel kjørkebø som sang elle noe sånt, veldig fin stemme hvertfall

 

 

Ja?

 

JA!:D tusen takk:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...