Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå føler jeg at jeg spør om noe umulig, men jeg blir sprø snart hvis ikke jeg finner ut hvem sang, evt artist det er.

 

Det er en kjærlighetssang, en dame/jente, og sangen er relativt ny.

jeg og kjæresten dansa roligdans til den, så keep det i hodet hvis dere har noen idèer.

som sagt, jeg føler det er en umulig oppgave, men bare kom med noen idèer på hva dere tror det kan være, så er jeg meget fornøyd.

 

Kunne ønske jeg hadde mer informasjon, men dessverre.

 

EDIT:

 

http://www.youtube.com/watch?v=HC55oySZW-I...feature=related

 

Denne sangen er veldig lik. teksten og oppsettet av selve melodien, med det lille takeoffet osv..

Maria Carey ett eller annet?

Lenke til kommentar
Nå føler jeg at jeg spør om noe umulig, men jeg blir sprø snart hvis ikke jeg finner ut hvem sang, evt artist det er.

 

Det er en kjærlighetssang, en dame/jente, og sangen er relativt ny.

jeg og kjæresten dansa roligdans til den, så keep det i hodet hvis dere har noen idèer.

som sagt, jeg føler det er en umulig oppgave, men bare kom med noen idèer på hva dere tror det kan være, så er jeg meget fornøyd.

 

Kunne ønske jeg hadde mer informasjon, men dessverre.

 

EDIT:

 

http://www.youtube.com/watch?v=HC55oySZW-I...feature=related

 

Denne sangen er veldig lik. teksten og oppsettet av selve melodien, med det lille takeoffet osv..

Maria Carey ett eller annet?

Lurte jeg også på, men føler jeg har lett igjennom hele diskografien hennes, men jeg finner den ikke blant hennes sanger.

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en sang jeg hørte for 2,5 år siden - spurte her da også, men fikk ikke svar så jeg prøver igjen:

Det er en svensk rap og refrenget er samme som på Nelly Furtado sin "Try". Jeg mener å huske at litt av teksten gikk på noe med munn/kyss eller noe.

 

Hvis noen finner ut av det er jeg evig takknemlig!

 

noen som vet hvilken sang som spilles i reklamen for akutten på tv3?

 

 

Mener å huske at det er Leona Lewis - Run (hvis de ikke har endret reklame siden sist jeg så den)

Lenke til kommentar

Jeg leter også etter en svensk rap jeg har hørt på radio iløpet av de siste dagene.

Husker ikke hva de synger, men i refrenget sier han "je-je-je-je-je". Litt opphakket og kjapt, om dere forstår. Som om det er samme "je" som spilles etter hverandre kjapt.

 

edit Kan godt hende at det er noe av Petter eller Snook. Prøver å høre igjennom noen sanger, men enda ikke funnet den :(

Endret av Lund :*
Lenke til kommentar
Jeg leter også etter en svensk rap jeg har hørt på radio iløpet av de siste dagene.

Husker ikke hva de synger, men i refrenget sier han "je-je-je-je-je". Litt opphakket og kjapt, om dere forstår. Som om det er samme "je" som spilles etter hverandre kjapt.

 

edit Kan godt hende at det er noe av Petter eller Snook. Prøver å høre igjennom noen sanger, men enda ikke funnet den :(

 

Må være Adam Tensta - My Cool

http://www.youtube.com/watch?v=rMTB_LJKIh4

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp. Er ute etter en 90 talls dance sang hvor jeg husker deler av refrenget.

 

"You Make Me Feel Like Dancing"

 

Vet ikke om det også er tittelen på sangen men har ikke klart å søke den frem. Er i samme stilen som 2 Brothers On The 4th Floor, Pandora etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...