Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvilken sang som er brukt i star tour sin reklame?

 

Går noe sånn som:

 

"When you're in the world, woooooOOOoooorld, wooOOOoooOOOoooOOOrld"

 

Noen som vet?

 

På forhånd takk.

 

Billy Paul - "Your song" Første treff på google btw.

 

Tror ikke det er den han mener. Hadde vel vært elton john som var mer sannsynlig i tilfelle.

 

Om jeg husker sangen han tenker på riktig så er det langt mer fart over den, som en gammel 60-70-talls slager.

Har melodien i hodet, men greier ikke huske mer tekst.

Muligens noe med "kick off your shoes".

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvilken sang som spilles i tv3 reklame om julefilmene? Og den hvor svein og jan thomas og gjengen er i reklamen, med hvi bakgrunn osv?

 

tusen takk

Hei. Jeg har også lurt på hva den julesangen heter ( med Svein og gjengen ). Fant det ut for litt siden, det er Shakin`Stevens : Merry Christmas Everyone. Håper dette hjelper!

Lenke til kommentar
Noen som vet hvilken sang som er brukt i star tour sin reklame?

 

Går noe sånn som:

 

"When you're in the world, woooooOOOoooorld, wooOOOoooOOOoooOOOrld"

 

Noen som vet?

 

På forhånd takk.

 

Billy Paul - "Your song" Første treff på google btw.

 

Tror ikke det er den han mener. Hadde vel vært elton john som var mer sannsynlig i tilfelle.

 

Om jeg husker sangen han tenker på riktig så er det langt mer fart over den, som en gammel 60-70-talls slager.

Har melodien i hodet, men greier ikke huske mer tekst.

Muligens noe med "kick off your shoes".

 

Nå er det en stund siden jeg har sett reklamen, men jeg føler meg fortsatt sikker på at det er den sangen man hører.

Reklamedelen starter 1:57. Forøvrig en helt annen sang en Elton John sin.

Lenke til kommentar

I sommer så jeg en bloodhound Gang-musikkvideo, men jeg husker ikke hva sangen het, jeg har nå leita på youtube i over en time og jeg finner fortsatt ikke den jeg leter etter...

 

Det som skjer i videoen: bandet spiller på et sett og oppe på noe som ligner på en trapp også er alle som jobber på settet nakne damer... Uhh... takker for all hjelp.. :p

Lenke til kommentar
Har googlet og styra i sikkert 20 min nå og finner ikke den jevla sangen..

 

Går på radioen hele tia, mins det var ei kjærring som synger og er no sånt som:

He dosent wash, he dosent clean he dosnt so on...

 

Er lite info, men en populær sang så sikkert noen her som vet :)

Alesha Dixon - The boy does nothing :)

Stemmer. Mins det var noe med Dixon skjønner du :) Tusen hjertelig :new_woot:

Lenke til kommentar
I sommer så jeg en bloodhound Gang-musikkvideo, men jeg husker ikke hva sangen het, jeg har nå leita på youtube i over en time og jeg finner fortsatt ikke den jeg leter etter...

 

Det som skjer i videoen: bandet spiller på et sett og oppe på noe som ligner på en trapp også er alle som jobber på settet nakne damer... Uhh... takker for all hjelp.. :p

 

Det er Foxtrot Charlie Uniform Kilo du snakker om tror jeg. Fant heller ikke musikkvideoen på Youtube. Rart...

Lenke til kommentar
I sommer så jeg en bloodhound Gang-musikkvideo, men jeg husker ikke hva sangen het, jeg har nå leita på youtube i over en time og jeg finner fortsatt ikke den jeg leter etter...

 

Det som skjer i videoen: bandet spiller på et sett og oppe på noe som ligner på en trapp også er alle som jobber på settet nakne damer... Uhh... takker for all hjelp.. :p

 

 

Bloodhound Gang - Ballad Of Chasey Lain

http://www.youtube.com/watch?v=g1EsUTU5eM0

Lenke til kommentar
Noen som vet hvilken sang som er brukt i star tour sin reklame?

Går noe sånn som:

"When you're in the world, woooooOOOoooorld, wooOOOoooOOOoooOOOrld"

Noen som vet?

På forhånd takk.

 

Billy Paul - "Your song" Første treff på google btw.

 

Tror ikke det er den han mener. Hadde vel vært elton john som var mer sannsynlig i tilfelle.

 

Om jeg husker sangen han tenker på riktig så er det langt mer fart over den, som en gammel 60-70-talls slager.

Har melodien i hodet, men greier ikke huske mer tekst.

Muligens noe med "kick off your shoes".

 

Nå er det en stund siden jeg har sett reklamen, men jeg føler meg fortsatt sikker på at det er den sangen man hører.

Reklamedelen starter 1:57. Forøvrig en helt annen sang en Elton John sin.

 

Jeg burde hørt Billy Paul sin versjon før jeg uttalte meg. Er elton john sin sang, men funket opp og improvisert litt på.

 

Det er samme sangen vi snakker om og helt sikkert den han er etter.

 

 

Om man hører fra 2:00 i denne videoen får man med seg akkurat den delen jeg tenkte på.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen i reklamen til "The Lost Room" heter? er bare en veldig kort reklame, så man rekker nesten ikke oppfatte hva som blir sunget. Reklamen vises blant annet på Viasat 4

 

The Rasmus - The Fight

:D

Googla det og kom over ditt spørsmål.

For jeg ville også ha den sangen (den er fin).

Så jeg laga account her bare for å dele svaret.

Here u go.

Lenke til kommentar

lurer på navnet på en sang jeg har hørt hundre ganger...jeg husker bare en liten del av melodien i hodet, og det eneste jeg kan komme på av tekst er ordet miracle, som går gjennom hele sangen. Are you looking for a miracle eller et eller annet...kan også være happy for a miracle for den saks skyld

Lenke til kommentar
lurer på navnet på en sang jeg har hørt hundre ganger...jeg husker bare en liten del av melodien i hodet, og det eneste jeg kan komme på av tekst er ordet miracle, som går gjennom hele sangen. Are you looking for a miracle eller et eller annet...kan også være happy for a miracle for den saks skyld

 

I Need a Miracle - Fragma, kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...