Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ryktene sier at RvP burde vært utvist mot WBA og dermed stått over Liverpool-kampen. Jeg har ikke sett kampen. Rett eller galt?

 

Galt. Slik lista til Moss lå, så burde han ikke vært det.

 

Men gleder meg til å se denne unnskyldningen bli brukt dersom RvP og United skulle slå Liverpool. Flere av dere har gjort godt forebyggende arbeid til denne kampen. Kanskje lært litt av Arsenal-supporterne i høst. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror det blir en kamp som blant annet preges av en eller flere feilaktige dommeravgjørelser. Dog skjer dette i nesten alle kamper i 2014. Sånn har det vært i en årrekke og kommer til å være sånn før noe drastisk skjer. Da tenker jeg videodømming med challenges som i tennis / hockey / am.fotball

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

 

Fantastisk! Godt å få det bekreftet, ingen Webb til å ødelegge dagen! Nå blir det fantastisk fotball med fantastisk dømming, fantastisk!

 

pig_dancing.gif

Fantastisk dømming? Du har ikke sett på så mye fotball denne sesongen, har du?

 

Det er et definisjons-spørsmål, hva som er lite for deg kan være mye for andre. Først må du utdype hva du mener er å se mye fotball, så kan jeg besvare spørsmålet ditt. Eller så kan du komme med et begrunnet svar som ikke bare fremstår som en herseteknikk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...