Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool


Latias

Anbefalte innlegg

Hah, dere er så søte når dere skylder på dommere. Forøvrig så mente jeg at dere har ikke noe å klage over dommervalget på OT lengre, fordi dommerhjelpen finner man på Etihad, men det hadde du tydeligvis litt problemer med å skjønne.

 

Uansett er det patetisk å skylde på dommerne. Dere som har et av PLs beste angrep burde klare å avgjøre kamper uten straffe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Howard Webb er en god dommer. Liverpool fansen er bare ekstremt bitre over at Suarez ikke fikk straffe mot Arsenal. Men der kan han skylde på seg selv. En av ulempene med å konstant overspille og filme er at enkelte tilfeller hvor det faktisk skulle vært straffe blir oversett. Anbefaler Liverpool fansen å lese en god historie som heter "Gutten som ropte ulv".

 

Ja, det er bare derfor! ... Du lirer av deg så mye bs.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hah, dere er så søte når dere skylder på dommere. Forøvrig så mente jeg at dere har ikke noe å klage over dommervalget på OT lengre, fordi dommerhjelpen finner man på Etihad, men det hadde du tydeligvis litt problemer med å skjønne.

 

 

Ingen som har klaget på dommervalget på OT, kun Howard Webb av mange grunner(ikke bare den ene kampen du gnåler om).

 

Uansett er det patetisk å skylde på dommerne.

 

Litt kjipt at du kaller deg selv for patetisk, synes du er litt for streng mot deg selv.

(ref: Din fantastiske prestasjon i City-arsenalkamptråden) Samt mange mange flere.

Jeg synes ikke du er patetisk, bare hyklerisk av rang.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Hah, dere er så søte når dere skylder på dommere. Forøvrig så mente jeg at dere har ikke noe å klage over dommervalget på OT lengre, fordi dommerhjelpen finner man på Etihad, men det hadde du tydeligvis litt problemer med å skjønne.

 

 

Ingen som har klaget på dommervalget på OT, kun Howard Webb av mange grunner(ikke bare den ene kampen du gnåler om).

 

Uansett er det patetisk å skylde på dommerne.

 

Litt kjipt at du kaller deg selv for patetisk, synes du er litt for streng mot deg selv.

(ref: Din fantastiske prestasjon i City-arsenalkamptråden) Samt mange mange flere.

Jeg synes ikke du er patetisk, bare hyklerisk av rang.

 

 

Hah. I den kampen hadde vi faktisk all rett til å klage ettersom linjedommerne var helt på jordet og dømte offside på samtlige av våres målsjanser. Liverpool-fansen har generelt sett svært lite å klage på. Dere slipper blant annet OFTE unna soleklare straffespark imot (Jeg har ikke tall på hvor mange ganger Skrtel egentlig har laget straffe). Når ting ikke går deres vei er det lett å skylde på dommeren.

Lenke til kommentar

Dommerne er med å preger mange av kampene (i negativ betydning). Desverre skjer dette oftere i toppkamper. Straffer som er feil, røde kort som ikke blir gitt, feil annulerte mål og mål som burde vært annulerte. Rekken av dommertabber som direkte forandrer kamputfall er endeløs.

 

Det er ikke dommerne sin feil, men de som styrer i FIFA/UEFA. Dommerne har for lite hjelp i et spill som går ekstremt mye raskere en da tanken om en dommer + to linjemenn ble innført.

 

De siste årene har jeg sett de fleste toppkamper og må påpeke at Liverpool har kommet dårlig ut, spes når Webb har dømt.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

 

 

Hah, dere er så søte når dere skylder på dommere. Forøvrig så mente jeg at dere har ikke noe å klage over dommervalget på OT lengre, fordi dommerhjelpen finner man på Etihad, men det hadde du tydeligvis litt problemer med å skjønne.

 

 

Ingen som har klaget på dommervalget på OT, kun Howard Webb av mange grunner(ikke bare den ene kampen du gnåler om).

 

Uansett er det patetisk å skylde på dommerne.

 

Litt kjipt at du kaller deg selv for patetisk, synes du er litt for streng mot deg selv.

(ref: Din fantastiske prestasjon i City-arsenalkamptråden) Samt mange mange flere.

Jeg synes ikke du er patetisk, bare hyklerisk av rang.

 

 

Hah. I den kampen hadde vi faktisk all rett til å klage ettersom linjedommerne var helt på jordet og dømte offside på samtlige av våres målsjanser.

Imotsetning til City-Liverpoolkampen mener du?

offside-450x371.jpg

 

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det skal du få lov til. :) Og generelt sett så er jeg enig. Desverre for Webb\Liverpool så

passer ikke disse to sammen. Har vært flere episode der Webb har kostet Liverpool poeng.

Webb er god dommer, bare ikke i kamper som involverer Liverpool. Håper virkelig ikke han dømmer denne kampen.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Kan jo da plusse på nok en dommertabbe i disfavør Liverpool. Etter 40 sekunder blir Chelsea feilaktig avblåst for offside. I bestefall mål, worstcase rødt kort og frispark på 18M.

 

Vinner Chelsea er Liverpool et skritt nærmere å sikre topp 4.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Howard Webb er en god dommer. Liverpool fansen er bare ekstremt bitre over at Suarez ikke fikk straffe mot Arsenal. Men der kan han skylde på seg selv. En av ulempene med å konstant overspille og filme er at enkelte tilfeller hvor det faktisk skulle vært straffe blir oversett. Anbefaler Liverpool fansen å lese en god historie som heter "Gutten som ropte ulv".

 

Nå har vel gutten som ropte ulv fått en del straffer allikevel...

 

2-6 blir resultatet i denne kampen, Flanagan med hattrick, Sturrdige på et avsindig langskudd og 2 selvmål. Jadda.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...