Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool


Latias

Anbefalte innlegg

En ting er hvertfall sikkert, det blir mål denne kampen, begge veier. Ligaens dårligste forsvar(Liverpool), men også ligaens beste angrep(Liverpool). Mot et middelmådig lag som united ligger det an for en helaften for Suarez&co. Håper pingla Adnan spiller så kan Sterling pisse på han på alle områder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kort sagt: Dommerne denne sesongen har gjort ganske mange feil. Ikke bare i England, men også i Spania har de vært blinde til tider. Synes ikke det er mange dommere for tiden som er bedre enn den andre.

 

RollsReus, du vet vel at posten min var skrevet i lykkerus og at jeg håper på fantastisk dømming? Du trenger virkelig ikke legge ut om ting og tang om dommere... Du som misforstår, med vilje eller ei, hvilken kontekst posten ble postet i. Når man får vite at Webb ikke skal dømme denne kampen så blir man såklart i ekstase hvis man er Liverpool-supporter...

 

Joda, men dette Webb-hysteriet er overdrevet. Jeg håper virkelig ikke du selv tror at han dømmer bare dømmer i favør United med vilje. Han har faktisk dømt mot oss feilaktig.

Lenke til kommentar

 

 

Kort sagt: Dommerne denne sesongen har gjort ganske mange feil. Ikke bare i England, men også i Spania har de vært blinde til tider. Synes ikke det er mange dommere for tiden som er bedre enn den andre.

 

RollsReus, du vet vel at posten min var skrevet i lykkerus og at jeg håper på fantastisk dømming? Du trenger virkelig ikke legge ut om ting og tang om dommere... Du som misforstår, med vilje eller ei, hvilken kontekst posten ble postet i. Når man får vite at Webb ikke skal dømme denne kampen så blir man såklart i ekstase hvis man er Liverpool-supporter...

 

Joda, men dette Webb-hysteriet er overdrevet. Jeg håper virkelig ikke du selv tror at han dømmer bare dømmer i favør United med vilje. Han har faktisk dømt mot oss feilaktig.

 

Om han gjør det med vilje eller ei får vi ikke vite, men det er ikke tvil om at han har utvist svak karakter i tidligere møter mellom Liverpool og Man Utd.

Lenke til kommentar

 

 

Uniteds tre siste i ligaen;

 

B - Arsenal 0-0

B - Crystal Palace 2-0

B - WBA 3-0

 

7p og 5-0 i målforskjell

 

Elendig form ifølge den jevne United fan her inne. Litt kravstore den gjengen ;-)

 

Selv ser jeg at Moyes nå har satt sin startellever og spillet har begynt å sitte samtidig som de har fått defensiv selvtilitt med null baklengs selv med forskjellig midtstopper par. Fellaini-Carrick på midten ser ut til å fungere og vil heve laget betydelig fremover.

 

Tror United vinner en jevn match, 2-1/1-0

Nå glemte du også å ta med den forferdelige forestillingen i CL da. Jeg registrerer at du har drevet og roset United voldsomt i det siste, hva kan det skyldes montro? Den kommende kampen i helga kanskje? Noe sier meg at dersom Liverpool vinner den, så vil du gå tilbake til drittslenging igjen. Du psyker deg ned og bruker dette som en slags forsvarsmekanisme så du kan ha noe å gå tilbake til ved tap, og si "Ja men det var jo det jeg sa... bla bla bla"

 

 

Forestillingen i CL var forferdelig, men der spillte vi på samme måte som tidligere i år. Det har vi ikke gjort i de to siste PL kampene. Når vi har Fellaini på banen, har vi deffansiv kvalitet nok til å fyre løs med de offansive spillerene våres, og dette har fungert de to siste PL kampene.

 

Vi er ikke i kanon form, men noe er i ferd me å skje. Det virker som om Moyes har insett noe med denne troppen, hvordan den skal brukes. Jeg synes tendensene fra de to siste kampene har vært noe helt annerledes enn de tidlige såkalte "positive periodene" vi har hatt. Vær så negative dere vil, men jeg ser tegn på forbedring nå, og jeg har trua. Gleder meg til resten av sesongen, uansett om vi slår Liverpool og City eller ikke.

 

Vel det har skjedd så mange ganger før denne sesongen, så jeg er ikke overbevist en plass. Noe var vel på gang da vi gikk 12 kamper uten tap og i høst, før vi kollapsa helt. Vi kan vinne resten av kampene og fortsatt ikke ende på en 4. plass. Det er rett og slett ikke godt nok. Og til sommeren forsvinner Vidic, sannsynligvis RvP og Kagawa. I tillegg er vi en mye mindre attraktiv klubb å komme til fordi vi ikke spiller CL neste sesong, jrf. Hummels.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...