Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uniteds tre siste i ligaen;

 

B - Arsenal 0-0

B - Crystal Palace 2-0

B - WBA 3-0

 

7p og 5-0 i målforskjell

 

Elendig form ifølge den jevne United fan her inne. Litt kravstore den gjengen ;-)

 

Selv ser jeg at Moyes nå har satt sin startellever og spillet har begynt å sitte samtidig som de har fått defensiv selvtilitt med null baklengs selv med forskjellig midtstopper par. Fellaini-Carrick på midten ser ut til å fungere og vil heve laget betydelig fremover.

 

Tror United vinner en jevn match, 2-1/1-0

Lenke til kommentar

Uniteds tre siste i ligaen;

 

B - Arsenal 0-0

B - Crystal Palace 2-0

B - WBA 3-0

 

7p og 5-0 i målforskjell

 

 

Som Liverpool-supporter finner jeg det litt pussig at du ikke tar med Liverpool's tre siste i ligaen også.

Mulig det er virktigere for deg å ''få rett'' om United ender opp med å vinne. Ikke vet jeg. Kan legge ut statsene for deg jeg. :)

 

Liverpools tre siste i Premier League

 

B- Fulham 3-2

H- Swansea 4-3

B- Southamton 3-0

 

9p og 10-5 i målforskjell.

 

Umulige resultater ifølge deg forøvrig, max 2poeng var vell fasiten? ^^

Litt for lite kravstor kontra united-gjengen du kanskje ;-)

Endret av Danielzu
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Gjerne finn sitat på at jeg mente vi ville få 2p på de tre kampene...

 

Er jo sinnsykt å tenke på at vi slipper inn 5 mål mot dumpekanidatene Fulham og Swansea.

Redd det kan bli en stygg avslutning på sesongen og wakeup call av dimensjoner. Forsvaret må heve seg betraktelig når motstanderen er Utd, City, Chelsea og Spurs. Slik vi spiller nå er vi heldige om vi får 1 poeng mot de 4. Hever vi forsvarsspillet kan vi ta mange poeng.

 

Hvis det ikke skjer så håper jeg på et heldig poeng mot United, men frykter 3-4 måls tap.

 

Skal vi starte hver kamp med -2,5 mål så blir det ikke mange poeng :-(

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

 

Uniteds tre siste i ligaen;

 

B - Arsenal 0-0

B - Crystal Palace 2-0

B - WBA 3-0

 

7p og 5-0 i målforskjell

 

 

 

Liverpools tre siste i Premier League

 

B- Fulham 3-2

H- Swansea 4-3

B- Southamton 3-0

 

3 baklengs mot Swansea på hjemmebane er faktisk latterlig dårlig. Tror forsvaret til Liverpool kommer til å bli en fryd for Judas, Mata og Rooney i dette oppgjøret. Blir en spennende kamp.

Lenke til kommentar

Gjerne finn sitat på at jeg mente vi ville få 2p på de tre kampene...

 

 

Jøss, så nå er kildekritikk viktig for deg ja? Morsomt, var ikke så viktig når du gnålet om Yaya Toure :p

Men tok meg en kjapp titt og fant dette fra deg

 

 

Men kan sette hus og hjem på at vi taper poeng mot Waliserne eller Saints.

Lenke til kommentar

 

3 baklengs mot Swansea på hjemmebane er faktisk latterlig dårlig. Tror forsvaret til Liverpool kommer til å bli en fryd for Judas, Mata og Rooney i dette oppgjøret. Blir en spennende kamp.

 

Enig, alle målene imot de siste 3 kampene kom fra vårt eget forsvar. Det er ikke et bra tegn. Men mot større lag så skjerper spillerne seg(F.eks Skrtel vs United tidligere i sesongen)

Lenke til kommentar

Uniteds tre siste i ligaen;

 

B - Arsenal 0-0

B - Crystal Palace 2-0

B - WBA 3-0

 

7p og 5-0 i målforskjell

 

Elendig form ifølge den jevne United fan her inne. Litt kravstore den gjengen ;-)

 

Selv ser jeg at Moyes nå har satt sin startellever og spillet har begynt å sitte samtidig som de har fått defensiv selvtilitt med null baklengs selv med forskjellig midtstopper par. Fellaini-Carrick på midten ser ut til å fungere og vil heve laget betydelig fremover.

 

Tror United vinner en jevn match, 2-1/1-0

Nå glemte du også å ta med den forferdelige forestillingen i CL da. Jeg registrerer at du har drevet og roset United voldsomt i det siste, hva kan det skyldes montro? Den kommende kampen i helga kanskje? Noe sier meg at dersom Liverpool vinner den, så vil du gå tilbake til drittslenging igjen. Du psyker deg ned og bruker dette som en slags forsvarsmekanisme så du kan ha noe å gå tilbake til ved tap, og si "Ja men det var jo det jeg sa... bla bla bla"

Endret av Roger Roger
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Da blir det vell 0-0 da :p

Det vvil jo utelukke selvmål?

Jeg frykter at vi taper eller ender uavgjort her. Har liten tro på seier, for å være ærlig. Sjelden vi herjer på Old Trafford.

Eg frykter alltid tap eller uavgjort eg. Men det er ikke dermed sannsynlig....

United kommer til å heve seg noe vanvittig til denne kampen, tror jeg.

 

Form har lite å si i disse kampene. Kan gå alle veier.

Ifølge noen her inne er jo United i world class toppform, bedre enn noensinne under SAF, så skjønner litt hvorfor du tenker slik!

Lenke til kommentar

 

Uniteds tre siste i ligaen;

 

B - Arsenal 0-0

B - Crystal Palace 2-0

B - WBA 3-0

 

7p og 5-0 i målforskjell

 

Elendig form ifølge den jevne United fan her inne. Litt kravstore den gjengen ;-)

 

Selv ser jeg at Moyes nå har satt sin startellever og spillet har begynt å sitte samtidig som de har fått defensiv selvtilitt med null baklengs selv med forskjellig midtstopper par. Fellaini-Carrick på midten ser ut til å fungere og vil heve laget betydelig fremover.

 

Tror United vinner en jevn match, 2-1/1-0

Nå glemte du også å ta med den forferdelige forestillingen i CL da. Jeg registrerer at du har drevet og roset United voldsomt i det siste, hva kan det skyldes montro? Den kommende kampen i helga kanskje? Noe sier meg at dersom Liverpool vinner den, så vil du gå tilbake til drittslenging igjen. Du psyker deg ned og bruker dette som en slags forsvarsmekanisme så du kan ha noe å gå tilbake til ved tap, og si "Ja men det var jo det jeg sa... bla bla bla"

 

 

Forestillingen i CL var forferdelig, men der spillte vi på samme måte som tidligere i år. Det har vi ikke gjort i de to siste PL kampene. Når vi har Fellaini på banen, har vi deffansiv kvalitet nok til å fyre løs med de offansive spillerene våres, og dette har fungert de to siste PL kampene.

 

Vi er ikke i kanon form, men noe er i ferd me å skje. Det virker som om Moyes har insett noe med denne troppen, hvordan den skal brukes. Jeg synes tendensene fra de to siste kampene har vært noe helt annerledes enn de tidlige såkalte "positive periodene" vi har hatt. Vær så negative dere vil, men jeg ser tegn på forbedring nå, og jeg har trua. Gleder meg til resten av sesongen, uansett om vi slår Liverpool og City eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...