Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva mener dere om silikon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg var deg ville jeg ikke tatt altfor mye hensyn til hva gutter synes. Puppestørrelsen er en veldig liten del av hva som gjør deg attraktiv, og du vil neppe tiltrekke deg SÅ mange flere om du går opp en størrelse eller to. Gjør dette for deg selv, om du skal gjøre det.

Lenke til kommentar

Hvis jeg var deg ville jeg ikke tatt altfor mye hensyn til hva gutter synes. Puppestørrelsen er en veldig liten del av hva som gjør deg attraktiv, og du vil neppe tiltrekke deg SÅ mange flere om du går opp en størrelse eller to. Gjør dette for deg selv, om du skal gjøre det.

Så er ikke du mer da... og akkurat når det kommer til pupper synes jeg gutters mening betyr litt, selv om min egen mening er viktigst :wee:

Lenke til kommentar

 

Nei, du er fin akkurat som du er :)

Du har sett TS, skjønner jeg?

 

Nei, det har jeg ikke, men har da heller aldri sett en dame å tenkt: fy søren hun hadde altfor små pupper, så stygt.

 

Hvorfor bruke masse penger på noe du ikke trenger, som i tillegg kan bli skikkelig mislykket og stygt?

Kanskje fordi dette er noe hu tydeligvis har komplekser for?

Ville selv heller brukt penger på noe annet dom kunne gjøre meg lykkelig, og hvis hun hadde så store komplekser ville hun vel gjort det uten om å spørre etter forumbrukeres meninger?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er din kropp, så det må du nesten finne ut av sjølv. Nokon likar dei store, andre små, og nokon midt i mellom. I tillegg er det ikkje så lett å beskrive utan bilete, sidan store for ein person ikkje nødvendigvis er store for ein anna.

 

Du kan sjølvsagt lage ei estimering basert på kva eit knippe brukarar på forumet meiner, men eg synest du burde bruke litt meir krefter på det enn det. Sannsynlegvis kjem ingen av oss til å sjå dei, og å så fall veit me ikkje at det er deg. Du kan ta mykje silikon og møte ein som synest mindre er finare, og du kan ta mindre og møte ein som synest store er finare.

 

Poenget er at det er du sjølv som må finne ut av dette, basert på kva du ynskjer.

 

Personleg synest eg ikkje dei bør vere så veldig store, men det har og mykje å seie korleis dei ser ut i forhold til resten av kroppen. Har du veldig låg feittprosent (tynn, tydelege ribbein), så er det lettare for at silikonpupper blir sjåande meir kunstig ut, men det finnes mykje mellom ikkje silikon og oppblåste ballongar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes litt silikon er fint hvis dama fra naturens side er type AA cup. Altså betonggulv flatt. Men det er vel bare egoisten i meg som snakker. Jeg synes det er finest med flat mage og en fin sprettrumpe. Pupper er overvurdert i forhold til rumpe. :dribble:

 

Du bør nok ikke velge i forhold til hva gutta sier. Kan godt hende at drømmefyren din hater silikon, og det kan hende neste gutt elsker det. Alle er forskjellig og uansett hvilken avgjørelse du tar kommer du til å møte motstandere, og de som liker det. Velger du silikon vil du få høre det av alle silikonmotstandere. Lar du være kommer du til å høre fra alle som ikke liker ikke-eksisterende eller små pupper.

 

Lykke til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Små pupper gjør ingenting. Personlig synes jeg små pupper er bedre enn silikon. Faktisk er silikon turn-off for meg.

 

Men, puppene er ikke det viktigste, det er jo helheten som teller. Og har du komplekser på grunn av størrelsen, så står du helt fritt til å vurdere det. Men jeg vet at jeg og de fleste andre gutter synes ekte, små pupper er penere enn silikon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Små pupper gjør ingenting. Personlig synes jeg små pupper er bedre enn silikon. Faktisk er silikon turn-off for meg.

 

Men, puppene er ikke det viktigste, det er jo helheten som teller. Og har du komplekser på grunn av størrelsen, så står du helt fritt til å vurdere det. Men jeg vet at jeg og de fleste andre gutter synes ekte, små pupper er penere enn silikon.

Heeeelt enig med deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...