Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Trådstarteren har den oppfatningen at man ikke går på kompromiss med sikkerhet/strøm/psu/stabilitet.

Og anbefalingene er det Sveibuen som står for selv i hans tråd.

(Jeg støtter han fullt på det).

Jeg tar ut og kaster/skroter strømforsyningen på forbruker PCer jeg har ansvar for konsekvent etter 5år (7år spesielle psu med unntakstilfeller)

 

De som skal bygge en komplett PC i deler til 4000,- får da finne seg i søke anbefalinger på strømforsyningen som skal være "billigst mulig" annet sted enn første posten i denne tråden.

Gjerne lage innlegg , men være klar over at man ikke får noen helhjertede rekommendasjoner.

 

PS! Det er fare for eget og andres liv og helse å kjøre med slitte , gamle eller dårlige dekk , sommer som vinter. Sånn er det "nesten" også med strømforsyninger.

Du gjentar jo bare det jeg allerede har sagt...

 

TS bestemmer.

 

Jeg forstår hva TS mener.

 

Jeg forstår også at det finnes to måter å se saken på. Dermed forstår jeg godt otl sitt poeng.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Trådstarteren har den oppfatningen at man ikke går på kompromiss med sikkerhet/strøm/psu/stabilitet.

Og anbefalingene er det Sveibuen som står for selv i hans tråd.

(Jeg støtter han fullt på det).

Jeg tar ut og kaster/skroter strømforsyningen på forbruker PCer jeg har ansvar for konsekvent etter 5år (7år spesielle psu med unntakstilfeller)

De som skal bygge en komplett PC i deler til 4000,- får da finne seg i søke anbefalinger på strømforsyningen som skal være "billigst mulig" annet sted enn første posten i denne tråden.

Gjerne lage innlegg , men være klar over at man ikke får noen helhjertede rekommendasjoner.

PS! Det er fare for eget og andres liv og helse å kjøre med slitte , gamle eller dårlige dekk , sommer som vinter. Sånn er det "nesten" også med strømforsyninger.

Du gjentar jo bare det jeg allerede har sagt...

TS bestemmer.

Jeg forstår hva TS mener.

Jeg forstår også at det finnes to måter å se saken på. Dermed forstår jeg godt otl sitt poeng.

Jeg svarte til deg. Og føre otl .

på dette:

Ikke alle har råd til det dyreste.

 

Mange av mine venner kjører utslitte og utrygge bruktbiler fra 90 tallet. Synd, men sant.

Så jeg bare presiserer grunnen for mitt svar , igjen til deg
Lenke til kommentar

Så tilsvarende pris på multicom for en stund siden. Jeg la inn en bestilling, men regnet jo med den ble kansellert pga feilprising. 

Men nå har jeg fått giro på den og fraktseddel fra posten. Det ser ut som det er the real deal. Tror det jo ikke før jeg har den i hånda ..

 

Dette er en enormt god deal for å si det slik!

Lenke til kommentar

Fikk min. Bestilt 13.mai .. 1498 inkl frakt :p

 

Som nevnt tidligere regnet jeg med denne var feilpriset men la inn en bestilling "for gøy". Fant den ifm hjelp i en tråd her ..

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1665789  (Post#6 og 8).

 

For noen dager siden mailet jeg dem og spurte åssen det lå ann. Jeg tenkte jo da at de ville si at det var feil på prisen her osv .. Men neida. De satte orderen min på prioritet og i dag har jeg den i hånda. Vil tro de ikke gadd å lage noe styr ut av det? Eller rett og slett gjorde en glipp?

 

IMAG0179.jpg

 

Vel jeg er happy jeg ..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...