Gå til innhold

Hvilke Diskusjon.no medlemmer ville du datet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av de som poster med realnick i denne delen av forumet har jeg ikke tenkt noen slike tanker enda hvertfall. Det er jo ikke alltid like lett å vite hvem som er av det motsatte skjønn heller, og innimellom kan en eneste setning/påstand være nok til at man tenker "hva faen?" om vedkommende. Men når alt kommer til alt tror jeg de fleste egentlig er mer nyanserte enn hva som fremstår i innleggene de skriver. Med det sagt er det sikkert mange jeg hadde hatt lyst til å møte, men ikke på date. Det gjelder begge skjønn :p

 

Finnes det i det hele tatt eksempler på folk som har funnet hverandre på dette forumet?

Lenke til kommentar

Jeg hadde håpet at hele førstesiden her skulle være dekket av mitt navn, men det var den ikke. Søren og altså :)

 

Det var derfor du opprettet tråden som anonym? Du kan trøste deg med at ingen jenter har svart ennå.

 

Jeg måtte smile da jeg så denne tråden. Det er et artig spørsmål som jeg håper at vil gi mange artige innlegg. Det er vanskelig å si bare ved å se aktiviteten til brukerne på forumet (dog har jeg fått kontakt med enkelte over skype og facebook og møtt et par av dem). Utvalget for oss heterofile menn er også noe begrenset i forholdet til kvinnenes utvalg, men det har kanskje ikke så mye å si.

 

Jeg må nok si ciklide eller Juliess. Førstnevnte har skrevet mange underholdende innlegg og sistnevnte har lagt ut mange fine bilder i Den store treningstråden.

 

 

Finnes det i det hele tatt eksempler på folk som har funnet hverandre på dette forumet?

 

Jeg har hørt rykter om en håndfull par som har funnet hverandre her, men jeg husker ingen navn nå. Kanskje denne tråden kan bidra til å skape nye forumpar?

Endret av Zarac
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg hadde håpet at hele førstesiden her skulle være dekket av mitt navn, men det var den ikke. Søren og altså :)

 

Zakke! :D

 

 

Jeg må nok si ciklide eller Juliess. Førstnevnte har skrevet mange underholdende innlegg og sistnevnte har lagt ut mange fine bilder i Den store treningstråden.

 

Slapp av. Jeg driver å blir fit til sommer'n nå, så da blir det skrytebilder av kropp i treningstråden fra meg også etterhvert i tights og treningsBh!

 

Rawr.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Zakke! :D

 

:D And my dreams just came true! Sorry Zarac og tityboi, men dere må stille dere i kø :tease:

 

Finnes det i det hele tatt eksempler på folk som har funnet hverandre på dette forumet?

 

Mener å huske å ha lest at darkness| fant fyren sin innpå her, men det kan ha vært noen andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slapp av. Jeg driver å blir fit til sommer'n nå, så da blir det skrytebilder av kropp i treningstråden fra meg også etterhvert i tights og treningsBh!

 

Rawr.

 

gallery_1270_44_8621.jpg

 

AnonymDiskusjon. Det er beundringsverdig hvordan vedkommende kommer seg gjennom livet til tross for alle kjønnssykdommene, familieproblemene og kjærlighetssorgene. Dette vitner om en helt unik stå-på-vilje.

 

AnonymDiskusjon er sikkert en god og sterk person, men man må nok også være en sterk kjæreste. Det er nok på ingen måte lett å kjæresten til en person med to kjønn, depresjoner og en hel haug av diagnoser og personlige problemer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...