Gå til innhold

Oculus Rift-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

600 dollar!!? Til og med uten touch kontrollere, og uten shipping og mva.

 

WTF! Håper de flopper!

 

Da venter jeg heller på Vive.

 

Om du tror Vive blir mye billigere tror jeg du vil bli skuffet, gitt.

 

 

Vel, det vet vi ikke enda. Men jeg er uansett utrolig skuffet over prisen, dette var et produkt som i utgangspunktet skulle ligge rundt 350-400 dollar etter hva de først lovet. Leser flere chatter nå om folk som melder seg ut. Jeg tror salget kommer til å gå til helvete pga dette.

Lenke til kommentar

Overrasket over den prisen (selv etter at 59900 blir korrigert).

 

Var helt klar til å bestille nesten uavhengig av pris men fikk et sjokk da den kom opp.

 

Venter en stund til tenker jeg - shipping i mars også... hadde et håp om at de hadde planlagt shipping relativt raskt.

Endret av Zork
Lenke til kommentar

Herregud dette MÅ floppe. 8735 inkl. mva. men ikke frakt. Er det noen som i det hele tatt kommer til å bestille. Fy faen for en pris. Fuk that! I tillegg har vi vel mye dårligere rettigheter enn om de hadde blitt solgt i Norge

 

Man må betale mva på frakt også, så det blir OR + Shipping + 25% + fortollingsgebyr. Til denne prisen kan man heller ikke benytte forenklet fortolling om jeg ikke husker feil..

Lenke til kommentar
'Less than 1%' of PCs can run virtual reality...

Og den 1% har allerede brukt mye penger på å få en såpass kraftig pc... så må du ut med over 7000kr for å få en VR-brille?

Halvparten i pris hadde vært overkommelig, men over 7000kr er latterlig... Du "må" jo også ha kontrollere etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det må være noe feil med prisen for Europa.

 

599 USD som amerikanerne har er en grei pris, men 753 EUR er for høyt.

Tipper prisen går ned innen en time eller to pga feil.

 

EDIT: Og de som tror VIVE blir billigere kan ta seg en bolle.

4 laser sensorer etc? Not so cheap :p

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

Enorme forventninger til denne men jeg kan ikke skjønne at de kan 'overleve' den prisen.

 

De burde ha gitt et hint om dette i forkant når de må ha visst at forventningene til pris i markedet har lagt på et helt annet nivå... rimelig sjokkert her nå.

Endret av Zork
Lenke til kommentar

Noen andre som får opp 69900 euro som pris når de legger den til i handlekurven? Det er ingen komma der. Jeg har nok penger på konto for €699, men får likevel ikke gjennom betalingen min. 

Sliter med det samme selv. Har nok penger,men går ikke igjennom.

 

Har ikke 6990 euro på den kontoen da....

Lenke til kommentar

Enorme forventninger til denne men jeg kan ikke skjønne at de kan 'overleve' den prisen.

 

De burde ha gitt et hint om dette i forkant når de må ha visst at forventningene til pris i markedet har lagt på et helt annet nivå... rimelig sjokkert her nå.

 

Ser ut som de "overlever" ja, expected shipping er plutselig april.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...