Gå til innhold

Den store tråden om HTC One M8 (2014)


Anbefalte innlegg

Kan ikke dobbeltappe for å slå av skjermen når den ikke er låst.

 

Stemmer.. Glemte av dette

Er vant med knappen på andre siden av telefonen selv, så er også uvant for meg. Vanesak som går bort etter 1-2 måneder ved bruk tenker jeg

Noen andre enn meg som får opp Google-søk når man låser opp skjermen (kodelås)?

Dette skjer HVER gang.

Låser du opp skjermen ved å "dra ned" så kommer du automatisk til google søk. Er det dette du gjør?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdaterte noe fra HTC i dag og layouten på skjermene ble resatt. Mapper, widgets o.l. Noen som har opplevd det samme?

 

Kan forresten tipse om en app som heter Screen off. Trykker på et ikon så skrur skjermen seg av. Enklere enn knappen på toppen.

 

Ingen feil på skjerm, volumknapp eller annet forresten.

Lenke til kommentar

Oppdaterte noe fra HTC i dag og layouten på skjermene ble resatt. Mapper, widgets o.l. Noen som har opplevd det samme?

Kan forresten tipse om en app som heter Screen off. Trykker på et ikon så skrur skjermen seg av. Enklere enn knappen på toppen.

Ingen feil på skjerm, volumknapp eller annet forresten.

Jepp, samme her..

Prøvde først å ignorere oppdateringen, men da la den seg bare på vent i startlinja..

Lenke til kommentar

 

Kan ikke dobbeltappe for å slå av skjermen når den ikke er låst.

 

Stemmer.. Glemte av dette

Er vant med knappen på andre siden av telefonen selv, så er også uvant for meg. Vanesak som går bort etter 1-2 måneder ved bruk tenker jeg

Noen andre enn meg som får opp Google-søk når man låser opp skjermen (kodelås)?

Dette skjer HVER gang.

 

Jepp, d GJORDE jeg. Driver med avvenning nå:p

 

Låser du opp skjermen ved å "dra ned" så kommer du automatisk til google søk. Er det dette du gjør?

Lenke til kommentar

 

Oppdaterte noe fra HTC i dag og layouten på skjermene ble resatt. Mapper, widgets o.l. Noen som har opplevd det samme?

Kan forresten tipse om en app som heter Screen off. Trykker på et ikon så skrur skjermen seg av. Enklere enn knappen på toppen.

Ingen feil på skjerm, volumknapp eller annet forresten.

Jepp, samme her..

Prøvde først å ignorere oppdateringen, men da la den seg bare på vent i startlinja..

 

Samme her også nå i dag, det er nok en liten fix som tar seg av skjerm og oppbygging av den siden alt av mapper og vidgets forsvinner, og vi starter på scratch igjen.

Lenke til kommentar

 

 

Oppdaterte noe fra HTC i dag og layouten på skjermene ble resatt. Mapper, widgets o.l. Noen som har opplevd det samme?

Kan forresten tipse om en app som heter Screen off. Trykker på et ikon så skrur skjermen seg av. Enklere enn knappen på toppen.

Ingen feil på skjerm, volumknapp eller annet forresten.

Jepp, samme her..

Prøvde først å ignorere oppdateringen, men da la den seg bare på vent i startlinja..

 

Samme her også nå i dag, det er nok en liten fix som tar seg av skjerm og oppbygging av den siden alt av mapper og vidgets forsvinner, og vi starter på scratch igjen.

 

Fikk også denne, og alt ble tilbakestilt.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man helt kvitter seg med Blinkfeed? Har deaktivert det og fjernet det fra hjemmeskjermene, men allikevel står det for 5-10% av batteribruken min. Litt irriterende når det er en tjeneste man ikke bruker.

Det eneste som gjenstår da er å bytte launcher helt.

 

De forsvinner vel ikke.....de har bare blitt satt i boden:-)

Jævlig irriterende det der. Det er som om man bytter lås på hoveddøra på et hus, og alle møblene og inventaret forsvinner. WHY???

 

Ja, du slipper i og for seg å kjøpe nye møbler, men alt arbeidet med flyttingen og tilpassingen er jo borte. Jeg bytta umiddelbart til Google Now Launcher for å slippe å gjenta fadesen.

Lenke til kommentar

Ja, du slipper i og for seg å kjøpe nye møbler, men alt arbeidet med flyttingen og tilpassingen er jo borte. Jeg bytta umiddelbart til Google Now Launcher for å slippe å gjenta fadesen.

Har du Google play utgave eller rootet telefon? Ellers er det vel ikke mulig å installere Google now launcheren.

Lenke til kommentar

Tolker den lave aktiviteten her at alle er fornøyde med sin telefon:-)

 

Husker med skrekk da jeg kjøpte min Sony Ericsson P990....da var det endeløse posteringer med klager og spørsmål om fikser for ditt og datt...verden går da tross alt videre.

 

Konklusjon: jeg er veldig fornøyd med min M8. Har ennå ikke funnet noe å sette fingeren på. Og den er jo et smykke:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...