Gå til innhold

Den store tråden om HTC One M8 (2014)


Anbefalte innlegg

Tolker den lave aktiviteten her at alle er fornøyde med sin telefon:-)

 

Husker med skrekk da jeg kjøpte min Sony Ericsson P990....da var det endeløse posteringer med klager og spørsmål om fikser for ditt og datt...verden går da tross alt videre.

 

Konklusjon: jeg er veldig fornøyd med min M8. Har ennå ikke funnet noe å sette fingeren på. Og den er jo et smykke:-)

Ja smykke er det, om enn et litt (for) stort sådant.

Den fungerer perfekt for meg, om enn etter min smak litt for stor.

Høyttalerne krever dessverre sitt i fronten. Men de fungerer jo også bra da!

Har også Sony Z1 Compact, som er en fornøyelse å ha i lommen. Etter denne virker M8 voldsom.

Det går seg vel til håper jeg.

Eneste som irriterer meg er film, show og musikk så snart en skal se på bilder.

Jeg har foreløpig ikke funnet hvordan jeg kan få stoppet dette, uten at jeg har gravet så veldig dypt.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Eneste som irriterer meg er film, show og musikk så snart en skal se på bilder.

Jeg har foreløpig ikke funnet hvordan jeg kan få stoppet dette, uten at jeg har gravet så veldig dypt.

Noen tips?

 

Jeg har ikke det lenger.....kunne det ha forsvunnet med den lille oppdateringen som "raserte" startskjermene?

 

Edit: Sorry....jeg har det IKKE når jeg viser kamerabilder men det kommer når jeg viser andre kategorier i Galleri.

Endret av osmano
Lenke til kommentar

hmm står under spesifikasjoner at den modellen der kun er for HTC One Mini? Veit ikkje om det har noko å sei, men den andre fra HTC si side som var linka her hadde oppført; M8, One og One Mini.. Kanskje det forklara prisforskjellen?

 

EDIT: http://www.proshop.no/Hoeytalere/HTC-BOOMBASS-Subwoofer-ST-A100-2423950.html?utm_source=tekno&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

 

Det der e vel billigaste alternativ av riktig modell. Så ikkje så alt for stor forskjell da, men litt..

Endret av Nutjob
Lenke til kommentar

Noen her som har prøvd seg på på root, s-off, bootloader og hele regla som følger med? Ser litt på f.eks Android Revolution HD 5.0 Vil det påvirke stabiliten mtp telenor som er veldig sene på å slippe oppdateringer fra produsenten? Og vil ytelse/batteri være så mye bedre? Ellers ingen ting å klage på, bortsett fra at stabiliteten på FB og Snapchat ikke er på topp etter nyeste oppdatering hos meg.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Pleier å funke fint med norske telefoner, slike roms. Stabiliteten ift. Telenor skjønner jeg ikke hva du mener med, men Telenor har vel ikke endret telefonen noe særlig slik jeg skjønner det? Jeg tror alle i Norge får nøyaktig samme telefon uansett hvilken operatør de bruker.

Lenke til kommentar

Ikke noen støy i samtaler? På one m7 slet jeg med det

Den har nok desverre samme "ulyd" denne. Sus i samtale, bedrer seg ved HD voice samtale noe.. (For øvrig noe nye Z2 også har) Dette ble dog bedre på M7, uviss grunn. De siste variantene der er helt ok.

Lenke til kommentar

Pleier å funke fint med norske telefoner, slike roms. Stabiliteten ift. Telenor skjønner jeg ikke hva du mener med, men Telenor har vel ikke endret telefonen noe særlig slik jeg skjønner det? Jeg tror alle i Norge får nøyaktig samme telefon uansett hvilken operatør de bruker.

Alle får vel int.edt? Jeg har gjort det på andre mobiler når jeg hadde Tele2. Tenkte det var en årsak til at Telenor alltid er noen uker på etterskudd hva angår oppdateringer. Men da er det vel sløvhet fra deres side.

Lenke til kommentar

Herregud, hvis kamera appen crashet hver gang man skulle filme ville vi jo hørt om det. Det er åpenbart noen andre variabler i spill.

Aldri sagt noe annet, men det er tilfellet for dette eksemplaret. Kan jo hende noen andre er plaget med det samme. Sambo leverer den vel inn hvis problemet vedvarer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...