Gå til innhold

Den store tråden om HTC One M8 (2014)


Anbefalte innlegg

Du trenger kun Android Revolution romet fra dev mike1986

Uansett så tror jeg at jeg holder min M8 unrooted så lenge.. Har rooted alle mine andre htc telefoner og merket nedgang i batteriet på samtlige. Dette også etter at jeg gikk tilbake til "vanlig"

Skal prøve å holde meg unrooted så lenge. Er uansett alt for fornøyd med telefonen så langt, så ingen vits å gjøre noe med den!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den skuffer kanskje på kameraet om du er "kamera freak" og tenker at kamera betyr veldig masse.
Benytter du telefonen til å ta høy oppløste bilder du skal blåse opp på 4k skjermen din så tror jeg du kan bevege deg litt bort ifra en telefon og heller bruke et speilreflekskamera.

Derimot alt andre med den. Gull verdt

Lenke til kommentar

Fikk holdt i denne her om dagen - og den er sjokkerende bra bygget. Er ganske sikker på at jeg går for en gunmetal gray så fort jeg har muligheten.

 

Er det noe folket ikke er fornøyde med? Jeg har fått tittet noe på kameraet, og refokusering var overraskende gøy som gimmick. Det er ikke så farlig at bildene blir noe dårligere enn konkurrentene når man blåser det opp på en pc - jeg har digitalt speilrefleks til seriøse bilder. Det er mer snapshots i dårlig lys og rare instante forhold jeg vil ha mobilkamera til - samt åpenbare facebookgreier. Her er kameraet på Xperia Z Ultraen min elendig, men det er også et horribelt kamera, så jeg er sikker på at alt er bedre.

 

Alt i alt en fantastisk taktil følelse i One M8 - virkelig imponerende godt. Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar

Fikk holdt i denne her om dagen - og den er sjokkerende bra bygget. Er ganske sikker på at jeg går for en gunmetal gray så fort jeg har muligheten.

 

Er det noe folket ikke er fornøyde med? Jeg har fått tittet noe på kameraet, og refokusering var overraskende gøy som gimmick. Det er ikke så farlig at bildene blir noe dårligere enn konkurrentene når man blåser det opp på en pc - jeg har digitalt speilrefleks til seriøse bilder. Det er mer snapshots i dårlig lys og rare instante forhold jeg vil ha mobilkamera til - samt åpenbare facebookgreier. Her er kameraet på Xperia Z Ultraen min elendig, men det er også et horribelt kamera, så jeg er sikker på at alt er bedre.

 

Alt i alt en fantastisk taktil følelse i One M8 - virkelig imponerende godt. Jeg gleder meg!

Front kameraet er kanonbra til snaps. Slår ut all konkurranse
Lenke til kommentar

Flere enn meg som synes volumknappen er litt vel "slingrete/hengslete"? Synes også at motion launch kunne vært bedre tilpasset ved å kunne dobbeltappe når den ligger på bordet og at man kunne fjernet det man ikke trengte av "slide-to-..."-funksjonene. Det hender jeg drar fingeren over skjermen når jeg tar den opp av lomma.

 

Ellers er telefonen topp. Anbefales! Nydelig skjerm, topp med on-screen-buttons og Sense 6 er meget responsiv.

Lenke til kommentar

Hvordan er batteriet?

Jeg bruker telefonen veldig mye med konstant 4g på, samt musikk, netflix, spill,facebook,snapchat og diverse igjennom hele dagen.

Med dette forbruket har jeg ca 45% strøm igjen når jeg legger meg om kvelden. Da har jeg brukt mobilen godt i 16 timer uten noe strømsparingsmodus.

 

Setter jeg på strømsparing og skruer av 4g når jeg ikke bruker det varer den 2-3 dager.

Altså batteriet er en meget meget stor oppdatering fra forrige htc one m7

 

Noen som vet hvordan jeg slår av oppstartslyden? Irriterende syns jeg.

Her må du dessverre roote telefonen din for å fjerne denne lyden..

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg slår av oppstartslyden? Irriterende syns jeg.

Må nok dessverre ha root, som nevnt tidligere. Et litt mer omstendelig alternativ er å sette telefonen på lydløsprofil før du slår den an. Har ikke testet det på M8, men fungerer på M7, og alle andre HTC-er jeg har vært borti.
Lenke til kommentar

 

Noen som vet hvordan jeg slår av oppstartslyden? Irriterende syns jeg.

Må nok dessverre ha root, som nevnt tidligere. Et litt mer omstendelig alternativ er å sette telefonen på lydløsprofil før du slår den an. Har ikke testet det på M8, men fungerer på M7, og alle andre HTC-er jeg har vært borti.

 

Eller laste ned en app som heter silent boot. Den setter telefonene i lydløs modus automatisk når du skrur den av.

Lenke til kommentar

Mulig jeg er dum, men er det en enkel måte å bli kvitt musikken i gallerivisning.

Ofte vil jeg vise bilder, og se på innhold, men da drar det i gang med filmshow og musikk.

Er det en enkel måte å deaktivere dette på?

Egentlig samme spørsmål om Blinkfeed. Kunne tenke meg å deaktivere hele den siden.

Jeg vil heller finne det jeg søker av nyheter for egen maskin...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...