Gå til innhold

Den store tråden om HTC One M8 (2014)


Anbefalte innlegg

Noen som har problemer med Tv2 Sumo?

Får beskjed om at det er noe i veien med rettighetene og at telefonen evt. kan være rootet (noe den ikke er). Får kun til å se enkelte kanaler og programmer.

Support på Sumo mente at telefonen kjørte med ART og at det kunne være problemet, men den kjører med standard DALVIK.

 

Noen som har løsningen på problemet?

Gjelder appen og ikke via nettleser ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Noen som har problemer med Tv2 Sumo?

Får beskjed om at det er noe i veien med rettighetene og at telefonen evt. kan være rootet (noe den ikke er). Får kun til å se enkelte kanaler og programmer.

Support på Sumo mente at telefonen kjørte med ART og at det kunne være problemet, men den kjører med standard DALVIK.

 

Noen som har løsningen på problemet?

 

Gjelder appen og ikke via nettleser ;)

Hadde akkurat samme problem igår! Lukka appen, skrudde av og på enheten også fungerte det igjen for meg.

Lenke til kommentar

 

 

Noen som har problemer med Tv2 Sumo?

Får beskjed om at det er noe i veien med rettighetene og at telefonen evt. kan være rootet (noe den ikke er). Får kun til å se enkelte kanaler og programmer.

Support på Sumo mente at telefonen kjørte med ART og at det kunne være problemet, men den kjører med standard DALVIK.

 

Noen som har løsningen på problemet?

Gjelder appen og ikke via nettleser ;)

Hadde akkurat samme problem igår! Lukka appen, skrudde av og på enheten også fungerte det igjen for meg.

 

Prøvde det nå nettopp, men ingen endring :/ Eneste jeg får til å se er Nyhetskanalen......

Lenke til kommentar

Etter en måneds bruk er jeg veldig fornøyd med M8. Er imponert rett og slett. Alt funker over forventning.

Ingen problemer i det hele tatt. Merker at jeg heller ikke bekymrer meg for batteritiden lenger. Kommer fra One X og måtte alltid tenke på lademuligheter i løpet av en dag.

 

Jeg observerer at en del ikke er fornøyd med kameraet. Det kan godt være, men som en "ikke-så-opptatt-av kamera-på-mobil"-person så holder kameraet i massevis.

 

Og så må jeg igjen få si: Den er et smykke!:-) Ingen andre av toppmodellene kommer i nærheten når det kommer til design.

 

Jeg håper på at HTC får litt "boost" av M8 slik at de ikke forsvinner. HTC er en flott liten aktør blant kjempene:-)

Lenke til kommentar

Nettopp kjøpt en M8 med et 16gig minnekort og lurer på om det går an å lagre program/spill på det?

 

Takk på forhånd

 

Er en app som heter App2SD som funker fint til det. Gir deg en liste over apper som kan flyttes uten problemer, og varsler evt hva som ikke vil funke om de flyttes.

Lenke til kommentar

Writeexternal media class og rettighetsendringene har ikke hindret apper å flyttes. I android 4 får man flyttet via appmanager. Noe blir liggende på native storage.

Se bilde fra min enhet med 4.4.2 og fb messenger flyttet.

 

2/3 er nå på sdkort

1/3 er igjen på enhetsminne

post-35394-0-07096500-1400341668_thumb.png

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Hvordan får jeg byttet varslingslyden på sms? Uansett hva jeg prøver så blir den ikke byttet. Og hvordan får jeg vekk sånn at den slutter å vibrere mens lyden er på?

 

Siste ting. Det er noe som heter varslingslys. Skal det blinke hvis jeg får sms eller anrop? Kan ikke se at det fungerer her hvis det er poenget.

Lenke til kommentar

Merkelig. Apps2sd funket ikke for meg dette var forklaringen jeg fikk...

 

Apps2sd er ikke brukbart siden lenge siden.(har ikke med 4.4 å gjøre)

Applikasjonene må være skrevet av utvikler for å flyttes ihh til google requirements.

Da kan man gjøre som jeg viser til (program manager i android)

Og det gjelder kun visse applikasjons typer i tillegg.

Ikke alt kan kjøres fra sd , f.eks noen apps som loader under boot , eller data skal hentes,skrives etc (sdcard not yet ready or/and mounted gjør at den app ikke vil funke)

Lenke til kommentar

Etter å hatt m8 3 dager kan jeg lett summere slik.

 

2 skritt frem å 1.5 skritt tilbake, altså ikke den store grunn til å velge M8 fremforM7...for min del

 

Hadde jeg visst at minnekortet ikke støttet annet enn foto ,hadde jeg aldri valgt M8, en tlf til over 6 store lapper med minnekort er idag ræva, ihvertfall når man tenker på at det kun er foto som kan lagres på minnekortet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...