Gå til innhold

Hvordan lage en amerikansk psn konto


Leffi78

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får du betalt med norsk kort?

 

Edit: Prøvde nå, får se hvordan dette går:

 

Sorry, processing is taking longer than expected.
Please do not reorder this item.
Some Game and Software downloads go through extra verification that may take up to 4 hours.
This process is in place to prevent unauthorized orders on your account.

Click here to check your order in Your Account

No further action is required from you.
Once your order is complete, we will send you an email.
If you wish to cancel your order please contact us.
Endret av TommyTheGun
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprettet US-konto. Lagt til kredittkort med adresse i US. Når jeg forsøker å kjøpe Thief får jeg følgende feilmelding "The credit card information on file is not valid". Prøvd 10+ ganger. Samme feilmelding. Forsøkt fjerne/legge til kortet på nytt. Noen tips?

Bruk www.offgamers.com de er billigst på prepayed psn koder å du får koden innen 1 minutt somregel bare husk å taste inn koden på din amerikanske konto, virker ikke på norsk konto uansett

Endret av Leffi78
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beste og enkleste måte å kjøpe spill fra US store

 

1. Opprett konto hos www.borderlinx.com, da får du en amerikansk adresse, logg inn via facebook og alt er klart på 1. minutt

 

2. Lag NY konto hos Amazon.com

 

3. Bestill spillet du ønsker, legger inn ditt norske visa kort, bruk adressen fra punk 1.

 

4. Vent 1-4 timer og du får en Voucher Code kode på epost

 

Spilene er også billigere på Amazon, enn direkte fra PS store

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er det noe særlig behov for PS+ på både den norske og amerikanske kontoen?

Har PS+ på min eksisterende hovedkonto, og lurer litt på å opprette en amerikansk for å få digitale spill litt billigere. Er det noen hensikt med PS+ der også? Ser at det kun koster 300kr for 12mnd på Offgamers..

Lenke til kommentar

Er det noe særlig behov for PS+ på både den norske og amerikanske kontoen?

Har PS+ på min eksisterende hovedkonto, og lurer litt på å opprette en amerikansk for å få digitale spill litt billigere. Er det noen hensikt med PS+ der også? Ser at det kun koster 300kr for 12mnd på Offgamers..

ikke så sant du ikke kjøper mange spill på både ps3/ps vita og ps4, du får så å si samme spilla på både amerikansk og norsk psn via ps+, men us psn har flere tilbud så dette kommer litt ann på hvor mange spill du kjøper

Lenke til kommentar

Opp gjennom tiden har jeg kjøpt veldig mange spill, men er ikke så veldig flink til å fullføre dem. Har faktisk etpar spill stående i hylla med plasten på tilogmed... Så prøver å roe ned innkjøpene noe.

 

Men da dropper jeg PS+ på amerikansk konto inntil videre, og nøyer meg med å opprette en amerikansk konto og kjøper etpar PSN-cards på $50.

Hvis prisen er så lav som det sies rundt her er jo det interessant

Lenke til kommentar

Er noe usikker her

Ønsker å kjøpe spill ifra usa(har nettopp vært i USA, og kjøpt CoD4 og BF4 i BR format og flere kommer vel). Kommer vel og til å kjøpe(digitale/nedlastbare) ifra PS store ifra USA og.

 

1. Så det jeg må gjøre er å kjøpe meg PlayStation Plus Membership ifra USA(her er det vel best som skrevet tidligere http://www.offgamers.com/playstation-network/psn-us/playstation-network-us-card-c-4999-5329-5330.ogm).

 

2. Lage en PS+ USA konto sammen med en adresse ifra USA.

 

3. Kan jeg ha 2 ps+ kontoer med samme brukernavn?
En til norsk og en til USA?
4. Hvordan bytte i mellom norsk og USA ps+? Vis jeg skulle trenge å bytte i mellom de kontoene er det jo greit å vite hvordan. Eller er det ikke viktig?
5. Kan se for meg at jeg vil trenge mye større hdd, når jeg skal kjøpe spillene ifra USA store, er det bare til å ta ut den gamle og sette inn en ny hdd, og alt kommer på plass igjen?
Lenke til kommentar

1. DU kan sikkert ha USA Playstation pluss, men selv har jeg norsk playstation pluss. Spillene handler jeg på usa ps store

2. Ja om du trenger. Bare å google pizza restaurant new york, så har du en fin adresse å bruke.

3. Nei en playstation pluss konto følger kontoen du lager med din epost adresse. Laget meg en ny gmail konto den dagen jeg laget min amerikanske bruker for mange år siden.

4. Har du kjøpt playstation pluss på den amerikanske kontoen så blir den der til at abb går ut. og motsatt.

5. Da er det bare å laste ned firmwaren til ps4 fra nett, legge den på en usb. Ta ut den gamle harddisken og sette i en ny. Så laster du bare ned det du trenger på nytt igjen. Du finner historikken inne på ps store.

Mulig man kan ta backup til ekstern harddisk slik man kunne med ps3, men har ikke sjekket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...