Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yes folkens, da er 6-serie Gran Coupe endelig vist frem. Hva synes dere? For meg er det kun én ting som ødelegger litt, og det er linjen som går fra fremste hjul, nedover og bakover. Ser litt rart ut... Ellers er det jo enkelt og greit en 6er med to ekstra dører. Foretrekker CLS i denne klassen, med 6-serien på en god 2. plass.

 

Noen bilder her.

Endret av T.A
Lenke til kommentar

Må ikke også lyktespylerene være automatiske?

Automatiske som at de går på samtidig med de vanlige er regelen i sverige.

 

På Octavian spyles lyktene for hver tredje gang jeg spyler frontruten. De spyler ikke hvis du setter på park eller kjørelys(ble litt usikker på hvem nå...)

Endret av trra
Lenke til kommentar

På Octavian spyler den hvis lyset er i park eller i kjørelysstilling. Hvis bryteren står i "0" så spyler den ikke lyktene..

 

Flere som har kost seg med dyr bil i helgen. Jeg var på Beito med en 2012 A6 Avant 3.0 tdi 245 med alt utstyr. Liker at bilen har trådløst internett = Spotify på mobilen og bare kjøre på med godmusikk. Bilen var Champagnebrun og med mørkt brunt interiør og "tømmerpakke". Grei bil for 1,2 mill.......

Utrolig digg med adaptiv cruisecontrol - kan se at det fort blir en vanesak, kanskje desverre?

 

En liten fare for at flere på forumet her (les: TeeZee) har prøvd denne også.. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Uansett finner jeg mesteparten av det jeg trenger på utenlandske sider. Sendes som gave selvfølgelig..

Gavekonseptet kjenner nok tollvesenet dessverre til, har vært borti flere tilfeller selv hvor pakken er merket som "gift" og fortollingen har kommet i etterkant.

 

Og hvem får eksosanlegg(f.eks.) som en gave ? :tease:

 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

En liten fare for at flere på forumet her (les: TeeZee) har prøvd denne også.. :)

 

En liten fare for at den har regnummer DN71113, kanskje? :)

 

Fin bil.

 

 

Stemmer :thumbup: Skulle jeg anket på noe så må jeg si at den skulle hatt S-line eksteriør.

Låner den dog igjen når som helst!!

 

Har fått prøve 2012 Beetle coupé både som 105 TSi og 160 Sport nå nylig - må si at selv om 105 kan virke "greit" så er det et kvantesprang opp til Sport'en som anbefales sterkt. Nå går det an å ratte med en hånd også, noe som var dønn umulig på gen. 1... Designet kunne vært litt mer macho, men designmessig plassert midt i mellom forrige utgave og Audi TT så vil jeg si at den ikke nødvendigvis er flau å kjøre rundt i som "mannemann". Blir spennende å se om det kommer noe R-line opplegg på den (venter fortsatt på R-line Golf stv som aaaaaldri kommer).

 

Ang R8 GT-R'en: Trodde dette var en one-off i forbindelse med Tune It Safe? Altså vil den vel aldri rulle på tyske veier, elelr gikk jeg glipp av noe. Hanne Hattrem skriver gjerne før hun tenker/dobbeltsjekker facts så jeg tar det hun skriver med en klype porsjon salt..

Endret av Bjellesau Mr Gnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...