Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
 

Tror aldri jeg har sett en grå førstegenerasjons Yaris som rånebil.

På det lokale rånetreffet tror jeg det er en grå yaris som har rekord i mest produsert dekkrøyk faktisk. De hadde slepetau fra bilen til en stolpe, dynka framhjulene i olje, rødlinja motoren og slapp den i 2 giret. Gikk 2 sett dekk på den stakkars bilen den kvelden.

 

Det må være det mest harry jeg noen gang har sett.  :rofl:

Lenke til kommentar

Syns virkelig den er støgg? Lov og ha sin smak og behag såklart, personlig syns jeg både de er pene og tøffe men fortsatt litt for dyr for min smak. Innen jeg har råd til en er vel nymotens Veyron sikkert en Superbil som gjør 0-100 på 0,5 og som flyr oppe i lufta..

Er visst dit utviklinga skal gå i fremtiden :p

Lenke til kommentar

 

Ja, james bond. Jeg syns den er dritstygg. Panseret ser ut som underbuksa til supermann...

 

Hehe ja, smaken er som baken, og baken er som regel delt i to ;)

 

Men en ting du skal være enig i Puffet Ris enten du vil eller ikke, er at lyden derimot er helt :D

 

https://www.youtube.com/watch?v=Luxpfw5q0wo

 

Den videoen der er faktisk noe av det kuleste jeg har sett en veyron gjøre...

 

Og jeg syns heller en skrikende 2JZ med 1000 hk eller en auda pilotert av en av Alm brødrene har mye kulere lyd..

 

Endret av Puffet Ris
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...