Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er forskjellen på 3-serie og 4-serie Grand Coupe? 

Ser at 4 GC ser litt mer sportslig ut, men klarer ikke helt å finne den store forskjellen.

 

Hei. Jeg kjører 430d grand coupe.

 

4-serie grand coupe er vel egentlig kort fortalt en coupe med 4 dører. den er vel noe mer linjelekker uten 4 dører, men mye mye mye mer praktisk med 4 dører. den veier litt mer enn vanlig 4-serie og er et par cm lengre. 

 

ellers er alt likt. 

 

personlig er hekken på f30 penere, spesielt facelift. 

Lenke til kommentar

Synes bmw gjør det komplisert for seg selv når de både har 3 serie gt og 4 serie gt (selv om 3 serien er høyere, billigere, smalere og kortere, som gjør at den har en helt annen kjøperbase.) men hvor er 2 serie coupe gt'en?, blir vi å få se en 7 serie gt? 8serie gt? synes det v

Lenke til kommentar

Ingen her som var på Gatebil i helja? Det er det sykaste jeg har sett på lenge!!

Bodde baki 540ien min, nedfellbare seter er bra å ha. Var vel en gjeng på 5 stk som satte opp camp og kosa vårs!

Var festing hver kveld, dritsliten her jeg sitter nå, ble solbrent oppå det hele, men de minnene åss.. Kommer aldri te å glemme.

Var helt verdt det.

Lenke til kommentar

Asså man drar jo på GATEBIL fordi man er interessert i bil. Det er mye fett å se på!

Jeg storkosa meg på treffet, men ja det kommer folk fra alle slags bilmerker, vi hadde 2 Volvoer rundt oss og joda det er skikkelig Harry og rare folk, men stemninga er såpass bra at alle kommer kjempegodt overens. 

Men hvis det skal bli argumentet for å ikke dra, fordi man er såpass skremt for å måtte se Harry folk,

da tror jeg man har bomma :p

Gatebil er for alle. Forresten så detta med silikon damer som dere nevner.. Jeg har ikke sett ei eneste utenfor i konkurransen om å bli årets Pit-girl som hadde silikon i puppa, der var det bare all-natural.

Skulle tru dere tror Gatebil handler bare om Volvo og at alle jentene er blondiner med ballongpupper jo :p

 

Anbefaler sterkt de som er interessert i bil å dra, det er kjempegøy! ;)

Endret av James Bond
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...