Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tror jeg fikk slutten spoilet for meg. Jævla Bethesda Fallout 4 forum. Ikke ofte jeg banner, men et eller annet jævla troll sendte rundt private beskjeder osv der. Leste dessverre hva som var skrevet. Jaja, godt å se at folk liker spillet ihvertfall :D

Du får trøste deg med at det er reisen som er viktigst, ikke målet. :)

Du har et godt poeng, og jeg gleder meg til reisen fortsatt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Villfaren

 

Jepp, tenk alt man kan lære av filmer.  Hacke seg inn på myndighetenes nettverk og spore IP-adresser i real-time med flott grafikk, gjerne på store skjermer er jo ingen kunst   :)

 

Men for å si noe helt annet, så må jeg skaffe meg en gammel Android-telefon å ha i Pip-Boyen. Jeg har iPhone 4S-en i bilen, og den er egentlig litt liten inni Pip-Boyen-

Endret av PL610
Lenke til kommentar

@Villfaren

 

Jepp, tenk alt man kan lære av filmer. Hacke seg inn på myndighetenes nettverk og spore IP-adresser i real-time med flott grafikk, gjerne på store skjermer er jo ingen kunst :)

 

Men for å si noe helt annet, så må jeg skaffe meg en gammel Android-telefon å ha i Pip-Boyen. Jeg har iPhone 4S-en i bilen, og den er egentlig litt liten inni Pip-Boyen-

Mhm, you've been hacked! Sjekk eposten din ?

Lenke til kommentar

Haha, Fallout 4 er tydeligvis ikke helt bugfritt. Fant en rimelig kjekk bug. :p

 

 

Kom til en søppelplass der de dumper roboter, og så en svær robot som heldigvis var avslått. Terminalen inne i huset ved siden av gav klar advarsel om å IKKE starte den... så det gjorde jeg jo selvsagt. :p Runde en: Roboten aktiverte seg selv, men sto helt i ro. Jeg plaffet løs med alt jeg hadde helt til den var ødelagt, men ble drept i eksplosjonen etterpå. En rask auto-load etterpå, og roboten var borte. Jeg prøvde å aktivere den, men da ble den sprengt (?). Tok derfor en quickload, men neida. Ingen robot her. Prøvde å aktiver den, og da ble den sprengt - igjen. Men jeg kunne fortsatt loote alt den hadde. Sparte mye ammo der, for å si det sånn. :p

 

Lenke til kommentar

Tirsdag 10. Det er bare at noen butikker sender ut tidlig for å være helt sikker på at folk får spillet i tide, så noen får spilt tidligere enn oss andre ( merk at dette kun gjelder konsoll versjonene da Fallout 4 på PC er steamwork og dermed låst fram til tirsdag kl. 00:01eller hvis klokken påå steam er til å stole på kl. 2))

Endret av Sirius Cobra
Lenke til kommentar

Tirsdag 10. Det er bare at noen butikker sender ut tidlig for å være helt sikker på at folk får spillet i tide, så noen får spilt tidligere enn oss andre ( merk at dette kun gjelder konsoll versjonene da Fallout 4 på PC er steamwork og dermed låst fram til tirsdag kl. 00:01eller hvis klokken påå steam er til å stole på kl. 2))

Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...