Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bestilt PS4 utgaven fra PSN store og sjekket i morges 07:30 om pre-load nedlasting var startet med det hadde det ikke.  Ser på nettsider at det skulle ha startet i går. Noen andre her som har fått lastet ned PS4 utgaven.

 

 

Prøv dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1468286&p=22878103

Endret av Cutthroat Bill
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan fungerer pip-boy appen sammen med spiller? :)

Eller er ikke denne funksjonen låst opp enda.

fungerer helt utmerket til ps4 utgaven, har dog ikke testa noen av de andre utgavene, bare vær obs på att den tapper tlf/nettbrett for strøm rimelig kjapt, så bruk lader

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg lurer på hvor lang tid det tar fra vi får tilgang på G.E.C.K og til vi har en fungerende Iron-Man mod :p Jeg kan gå inn og ut av power armouren hele dagen lang :)

Lenke til kommentar

 

 

Noen som vet om spillet låses opp på steam i morgen når klokken slår 00:00 eller må vi vente på amerikansk tid som vanlig?

Tirsdag kl 00.01 tror jeg :)

Innbiller meg jeg regnet frem til at det ble faktisk kl 2 natt til Tirsdag.

 

Ble så jeg ordnet meg VPN til New Zealand nå så kan spille etter 15.00 i dag :)

(New Zealand unlockes først.)

 

 

Veit du om det vil fungere å berre endre DNS via t.d. Unlocator? 

Lenke til kommentar

Har bestilt PS4 utgaven fra PSN store og sjekket i morges 07:30 om pre-load nedlasting var startet med det hadde det ikke.  Ser på nettsider at det skulle ha startet i går. Noen andre her som har fått lastet ned PS4 utgaven?

 

 

Har du prøvd å laste det ned manuelt?

 

 

 

Har bestilt PS4 utgaven fra PSN store og sjekket i morges 07:30 om pre-load nedlasting var startet med det hadde det ikke.  Ser på nettsider at det skulle ha startet i går. Noen andre her som har fått lastet ned PS4 utgaven.

 

Prøv dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1468286&p=22878103

 

Jeg kommer såklart ikke inn på PS Store pga nå skal selvfølgelig systemet oppdateres før jeg kan bruke nettfunksjoner. Var kun 250 MB, men den laster ned i isbre-fart, står 17 timer igjen! Wtf, hvor dårlig nett har vi i dag........

Lenke til kommentar

 

Synes det er litt morsomt at Bethesda hadde en embargo på når anmeldere kunne fortelle om embargoen :p

Embargo på Embargo? Forvirrende!

 

 

En uting som Bethesda burde holde seg for god til syntes jeg selv om jeg også syntes å huske det var samme greiene med Skyrim. Man burde være så sikker på det produktet man skal selge at anmeldelser blir sett på som bare noe positivt å få ut så tidlig som mulig.

 

Men men, for meg personlig er jo dette ett must buy uansett hva andre skulle mene om det forståss :)

 

12 timer igjen!

Lenke til kommentar

 

Noen som vet om spillet låses opp på steam i morgen når klokken slår 00:00 eller må vi vente på amerikansk tid som vanlig?

Tirsdag kl 00.01 tror jeg :)

 

I følge steam sin "unlocks in x hours" kommer den til å bli spillbar ikke før kl 02:00 i natt :-/

Noen som får opp det samme?

Endret av ntls
Lenke til kommentar

 

 

 

Noen som vet om spillet låses opp på steam i morgen når klokken slår 00:00 eller må vi vente på amerikansk tid som vanlig?

 

Tirsdag kl 00.01 tror jeg :)

Innbiller meg jeg regnet frem til at det ble faktisk kl 2 natt til Tirsdag.

Ble så jeg ordnet meg VPN til New Zealand nå så kan spille etter 15.00 i dag :)

(New Zealand unlockes først.)

 

Veit du om det vil fungere å berre endre DNS via t.d. Unlocator?

Man må endre land i steam/settings også etterpå endre store currency fra NOK til NZ dollar.

Gå helt ut av Steam for så å logge på med en NZ ipadresse og start Steam på nytt.

 

Hvis DNS får en NZ ipadresse fungerer det kansje? Usikker.

Lenke til kommentar

 

 

Sies at ps4 versjoner sliter med frameraten, spesielt innendørs. Blir pc på meg uansett ;)

Ja, såklart på ps4 -.- Goddamnit

 

 

Er også en del bugs med dialog og undertekst, ikke rettet av day 1 patchen, men regner med at flyt og bugs blir rettet opp ettersom folk oppdager de :)

 

Er framerate problemer på Xb1 også, dog ikke ofte, og undertekst som bugger til tider. Er ca. 20 timer inn i spillet og jeg kan bare si at dette spillet er helt fantastisk. Det beste jeg har spilt på lange tider inkludert The Witcher 3.

Endret av DigImp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...