Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ikke at jeg støtter at Bethesda levner igjen tomrom til moddingsamfunnet, men jeg gleder meg til å se hva de får til når det kommer til visuelle mods. 

Slik spillet ser ut på PS4, og som kommer til å være enda bedre på pc kan jeg ikke se noen grunn til at det skal komme noen visuelle moder de første årene. De har virkelig gjort en god jobb både det visuelle og animasjoner denne gangen.

 

Kommer an på om du ser på "bigger bounchier boobs" som en grafisk forbedring :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Wow, jeg må si dagens gamere har virkelig blitt kravstore. Etter å sett disse videoene kan jeg også bekrefte at jeg har dette "fps problemet". Bare det at jeg ikke legger merke til det i og med at jeg har sett og vært vant til så mye verre. Jaja, får se hvordan det kjører på pcen i morgen da.

Lenke til kommentar

Mennesker generelt sutrer mer enn noensinne, men om de sutrer av god grunn eller forgjeves det vet jeg ikke. Syns dog folk som gamer mye er blitt bortskjemt og vil ha alt tilrettelagt for seg hele tiden. Det er utvikleren som lager spillet de ønsker og lage, ikke spillet fansen ønsker de skal lage. Selv om det er kommunikasjon mellom de to gruppene så klart. 

Lenke til kommentar

Stortrives med spillet sålangt! Får samme oppdagelsestrang som i tidligere spill :) Fargepaletten er kanskje litt for lys, men lyset, atmosfæren og musikken er helt fantastisk! "slo-mo" v.a.t.s tar noe tid å bli vant til, men gjør spillet litt mer spennende. skulle dog ønske man kunne skru dette av eller på.

Skillpoints og perks systemet er også helt annerledes, men mer oversiktelig og gir en følelse av mer valgfrihet enn tidligere :)

Har noen småklager, men det er nok mest fordi jeg jeg må bli vant til spillestilen igjen :p

 

ps: har forøvrig en pip-boy edition til ps4 tilgjengelig om noen skulle ønske dette :)

Endret av kupoflupo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Noen som vet om spillet låses opp på steam i morgen når klokken slår 00:00 eller må vi vente på amerikansk tid som vanlig?

Tirsdag kl 00.01 tror jeg :)

Innbiller meg jeg regnet frem til at det ble faktisk kl 2 natt til Tirsdag.

 

Ble så jeg ordnet meg VPN til New Zealand nå så kan spille etter 15.00 i dag :)

(New Zealand unlockes først.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...