Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Ingen Fallout 4 i postkassen i dag gitt skuffa  :hm:

 

Nei søren, da kommer det ikke her heller. Jaja, skal levere master om en uke så har nok å gjøre uten Fallout 4, tror ikke det hadde ledet til et bedre masterresultat om FO4 lå i postkassen i dag :p

 

Spørs det ja  :wee:  Ja ja får vente til mandag da gitt.

 

 

Nei søren, der lå spillet i postkassa gitt! :)

 

Får gratulerere var ikke like heldig selv når jeg sjekke for 10 min siden. Overlever vel og vente til Mandag.

Lenke til kommentar

Angående S.P.E.C.I.A.L; MATN har en video som handler om hvordan man bør sette opp karakterer, og også litt om hva som er annerledes i FO4 i forhold til FO:NV og FO3,. For eksempel så har man bare 28 poeng å dele ut i S.P.E.C.I.A.L. denne gangen. Før hadde man 40.

Så hvis noen ønsker å være litt ekstra forberedt før de starter spillet, så vil jeg anbefale denne videoen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En fin side om du vil planlegge SPECIAL: http://www.nukahub.com/tools/special?s=1&p=1&e=1&c=1&i=1&a=1&l=1

 

Endte selv opp med: http://www.nukahub.com/tools/special?s=2&p=4&e=3&c=3&i=10&a=4&l=2

 

Tok intelligence på 10 siden jeg tenker at det vil være greit å gå fort opp i level slik at man kan få låst opp perks som krever høy level raskere, samt få opp de andre SPECIALene.

 

I tillegg går det ykter om at man kan få opp special til 11 med bobbleheads.

Lenke til kommentar

Førsteinntrykket er helt herlig!

Helt enig der. Starten i Fallout 3 og New Vegas var helt grei, men denne gangen har de fått starten rett, synes nå jeg. Men vi får se hvordan resten av spillet er. Virker å være litt for mye fokus på crafting for min del så langt (men det trenger jo ikke være obligatorisk.) Likte heller ikke at det hakker litt i tredjeperson i starten på XBone, men det ordnet seg straks jeg kom ut i den åpne verdenen. En annen ting er at det er litt vanskelig å sikte i tredjeperson til tider. Ble faktisk drept ganske tidlig av noen svake fiender, fordi jeg ikke klarte å treffe dem når jeg slo.  :blush: Men pytt, det ordner seg nok.

 

Ang. SPECIAL satset jeg på Strength, Endurance, Charisma og litt Intelligence, men går mer og mer over til Agility. Burde ikke være noe problem med ammo hvis man kan crafte det selv, og foretrekker å plaffe ned ting fra avstand. :)

Lenke til kommentar

Noen som har fått Pip Boy edition enda?

 

Jeg fikk min i posten idag. Alt så ut til å være i orden, helt til jeg skulle teste Power knappen. Lysene virket ikke, ikke en veldig big deal men irriterende. Testet å bytte batteri i tilfelle det som fulgte med var dødt, men ingen endring.

Endret av hein
Lenke til kommentar

Tror jeg fikk slutten spoilet for meg. Jævla Bethesda Fallout 4 forum. Ikke ofte jeg banner, men et eller annet jævla troll sendte rundt private beskjeder osv der. Leste dessverre hva som var skrevet. Jaja, godt å se at folk liker spillet ihvertfall :D

Du får trøste deg med at det er reisen som er viktigst, ikke målet. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Angrer nesten litt på at jeg har PC/Steam utgaven nå, og må vente helt til tirsdag....

 

Noe jeg fortsatt lurer på (og bekymrer meg noe), er hvordan de har løst det med dialogvalgene når det ser ut til å kun være fire valg om gangen. Er det mulig å få noe tilbakemelding på hvordan det er løst i Fallout 4 fra dere som spiller på konsoll? Uten spoilers ;)

Det jeg mener er at i Fallout 3 og New Vegas var det var relativt ofte tilgjengelig mer enn fire alternativer i en dialog med en NPC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...