Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

Jeg kommer såklart ikke inn på PS Store pga nå skal selvfølgelig systemet oppdateres før jeg kan bruke nettfunksjoner. Var kun 250 MB, men den laster ned i isbre-fart, står 17 timer igjen! Wtf, hvor dårlig nett har vi i dag...

Har du forsøkt å laste ned oppdateringen mens konsollen står i rest-modus? Det hjelper for mange når nettet er tregt.

 

Var visst bare noe midlertidig treghet, den var ferdig rett etterpå:) Sjekka om auto-download stod på fallout på PS Store, og den er på. Hva nøyaktig betyr den nedtellinga? Det står playable om 11 timer akkurat nå, betyr det at den begynner NEDLASTING om 11 timer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Dere som har fått spillt FO4 allerede, hvordan er musikken? :D

Veldig bra, men

skuffet over at de ikke spilte where everybody knows your name når jeg entret puben med Cheers easter-egget

 

Lenke til kommentar

 

Dere som har fått spillt FO4 allerede, hvordan er musikken? :D

 

Musikken er konge og passer spillet perfekt. :)

 

Rusle rundt i ruinene mens Skeeter Davies The end of the world låta går i bakgrunnen er bare helt konge.

 

 

Gode radiostasjoner (dog blir noe repetitivt) og spillmusikken er også veldig stemningsfull :)

Lenke til kommentar

Hvorvidt spillet har blitt lastet ned innen midnatt er såklart avhengig av tid du startet nedlastingen, og hastigheten på nettet. Men så lenge spillet allerede er lastet ned, så skal det være mulig å spille det like over midnatt, ja. Det var noen her som snakket om et annet klokkeslett, 02:00. Men det var kanskje bare på Steam?

Når jeg startet nedlastningen? You missed me.. Jeg har huka av for auto-download, og ingen steder står det noe om å manuelt laste ned, for det er jo ikke release enda, så såvidt jeg har skjønt har ikke "makt" over noenting her. Betalingen blei trukket for et par dager siden

 

+ At den skal vel stå under nedlastninger i menyen, når den har begynt å laste ned? Eller er det sånn snik-nedlastning at jeg ikke ser noenting før den er helt ferdig? (Aldri kjøpt release-spill fra PS store før)

Endret av The Catalyst
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Var det verdt å betale ca.1500 kr for Pip-Boy Edition? Vil de som har mottatt den, bruke den mens de spiller Fallout 4?

Ja, synes både esken boksen som Pip-Boy'en kom i og Pip-Boy'en i seg selv er fin. Det følger med en stand som Pip-Boy'en kan stå på når man ikke bruker den :) Men det er som med alle collectors edition, de er for spesielt interesserte.  

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Jeg antok at nedlastingen ville starte så fort du skrudde på auto-download, og hadde betalt for spillet. Det er tydeligvis ikke tilfelle:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1468286&p=22880013

 

(Forsøkte å poste tweeten her, men det gikk vist ikke.)

"Heads up, Fallout 4 pre-load on PlayStation Store avaliable from mid-day GMT"

 

Hva nøyaktig betyr det?

Lenke til kommentar

 

Jeg antok at nedlastingen ville starte så fort du skrudde på auto-download, og hadde betalt for spillet. Det er tydeligvis ikke tilfelle:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1468286&p=22880013

 

(Forsøkte å poste tweeten her, men det gikk vist ikke.)

"Heads up, Fallout 4 pre-load on PlayStation Store avaliable from mid-day GMT"

 

Hva nøyaktig betyr det?

 

Du kan laste ned spillet fra klokka 12.00 GMT+0, men får ikke spilt det før det låses opp i etterkant. Når de gjør det varierer litt på PS store. Har opplevd alt fra 00.01 til kl 08.00 på morran.

Endret av DigImp
Lenke til kommentar

Var det verdt å betale ca.1500 kr for Pip-Boy Edition? Vil de som har mottatt den, bruke den mens de spiller Fallout 4?

Burde ikke være noe problem å lage sin egen PipBoy. Appen er allerede ute til mobiler, så alt du trenger er en måte å feste mobile ntil armen din på. Litt teip burde klare sakene helt fint. Jeg kjøper aldri collector's edition osv pga selve spillet, men fordi jeg vil ha tingene som er med utstilt i hyllen. Er derfor jeg har to kopier av Alien: Colonial Marines. Kjøpte først den vanlige, og senere en collector's edtion på impuls pga jeg fikk med en rimelig rå Alien vs Loader-figur. Elsker Alien-filmene, så det var en no-brainer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...