Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Så lenge de har nok på lager til å dekke forhåndsbestillingene, og du ikke bor i Longyearbyen/ytre finnmark burde du ha til release om du bestiller i dag. Bestiller du tidlig nok, dvs rundt nå, så kan du kanskje ha det i morgen, og avhengig av plattform, få spilt det i morgen.

Lenke til kommentar

Takk for at dere begynte å mase om at forskjelige hadde sendt ut. Når jeg sjekket komplett så var det jo feil adresse, siden den sto I åpen kunne jeg endre den. Hadde den allerede blitt sendt matte jeg ha ventet til de fikk den I retur for å sende igjen :)

 

Edit: ........ Der fikk jeg kviteringen på mail, den er sendt. Men til min gamle adresse.... Faen altså. Da gidde han jeg chattet med på komplett meg feil informasjon.

Endret av GnilreG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor i Norge Gamezone har lageret sitt? Bor i Bergen, men er litt i tvil om de klarer å få det sendt hit til lørdag om det sendes i dag. Står forsåvidt ennå bare plukkliste på min ordre :hm:  Hadde passet utmerket å fått spilt litt i helgen.

Endret av kendo
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor i Norge Gamezone har lageret sitt? Bor i Bergen, men er litt i tvil om de klarer å få det sendt hit til lørdag om det sendes i dag. Står forsåvidt ennå bare plukkliste på min ordre :hm:  Hadde passet utmerket å fått spilt litt i helgen.

Det er i kristiansand mener jeg. hvis det står plukk liste så blir det sendt før 14.00 samme dag

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kunne godt tenkt meg å få tak i Fallout 1/2/3/Tactics/NewVegas.

 

Er det et sted som har det i en pakke/bundle til en bra pris?

Vet jeg har hatt alle spillene på cd, men tror de har gått dukken i diverse flyttinger/brann/oversvømmelse med tiden.

 

Kjøpte Fallout Anthology på Gamestop på Gunerius for 550,-. Mest for mini-Nuken da :p

Lenke til kommentar

Jeg kunne godt tenkt meg å få tak i Fallout 1/2/3/Tactics/NewVegas.

 

Er det et sted som har det i en pakke/bundle til en bra pris?

Vet jeg har hatt alle spillene på cd, men tror de har gått dukken i diverse flyttinger/brann/oversvømmelse med tiden.

GOG.com har i alle fall 1, 2 og Tactics til en rimelig penge, og DRM-free ;)

http://www.gog.com/promo/fall_sale_fallout_bundle_41115

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...